A blížíme se k Silvestru

28.12.2017 13:02

Tak máme po VÁNOCÍCH a blíží se SILVESTR a NOVÝ ROK 2018. Přátelé,v 09 : 38 h jsem měl 29211 návštěv na svém blogu,ve 13 : 00 již 29276,tedy o 65 čtenářů víc. Velmi mne těší Váš zájem a také mne ale velmi zavazuje. Tedy hlídat si " mantinely " ještě kulturního čtení bez bulvárního nádechu,pečovat o stále nový přibývající obsah zejména střední části titulní stránky,ale i VLEVO stále glosovat,inovovat další náměty obsahové i grafické,stíhat velikou písemnou agendu mezi mnou a Vámi čtenáři. Tatam je ta počáteční časová pohoda z dob,kdy jsem webové stránky začínal. Tehdy cca jen 300 čtenářů a vlastně jen články k tehdejšímu velkému sporu s ředitelem DnV. Ještě letos v roce 2017 jsem konstatoval na titulní stránce,že po divadelních prázdninách je třináct a půl tisíce čtenářů zavazující číslo. VIZ kopíruji : Třináct a půl tisíce čtenářů,to už je číslo,které mne nejen zavazuje,ale i svazuje. Začínám cítit teprve trému ..... Tak " trémuji " dál a ještě víc. Utekl PODZIM a mám víc jak dvojnásobek čtenářů. S časovým nedostatkem souvisí i zvyšující se finanční náklady na web. 1.ročník stál 10 tisíc Kč,2.ročník 20 tisíc a tento 3.ročník již mne stojí 30 tisíc Kč !!! Haha řeči v inzerátech,že webové stránky do 5 minut a ZDARMA .... Vůbec to není pravda,pokud chcete s webem opravdu pracovat. Snažím se,aby můj BLOG byl pro co nejširší PUBLIKUM,jako i u nás v divadle náš bohatý repertoár. Takže i okénko pro ty nejmenší .... i my hrávali kdysi v Divadle na Vinohradech pro dětské či rodinné publikum. Publikum i čtenáře si musíme " vychovávat " již odmala. Nu,dnes ještě dám na web slíbené odkazy na silvestrovské " kdysi " pořady. Takže,přátelé,s předstihem 72 hodin : vše nejlepší do roku 2018 !!! Váš HONZA - Jan Veselý.

Časový rozdíl 202 minut,v kterých o 65 čtenářů víc ....

ODKAZ na Youtube: Vánoční koleda. Jak jsem tam napsal " Ještě zábava nebo už politika? " Psuďte sami ..... v SEKCI " Bavte se " .

V Praze dosud sníh není !!! Ale můj BLOG Vám ho umí zprostředkovat. Fotografie Mirky Kopcové ze Starého Plzence. Do " hospůdky " naproti jezdívají rádi i někteří naši herci ....