A divadlo mlčí .....

11.05.2018 00:44

Přátelé,blíží se již 51. tisíc čtenářů. A divadlo mlčí,tedy jeho " špičky ". Slyším často,že " já bych tě lajkoval na webu nebo Facebooku,ale bojím se ". Já vím,že jsem sledován na webu i Facebooku,tak jsem svým " šmírákům " usnadnil,že své Deníčky z FB publikuji i zde. Mám rád své nepřátele. Nikdy jsem nebyl pro všechny. Jsou mi k smíchu a politování. I já jsem upřímně překvapen zájmem mých čtenářů. Je za tím mnoho mé práce. Dnes je 01:45 a ještě edituji své stránky. Moje žena už mne zná jen doma u počítače,že " dělám " webovky. A bojím se,co zjistí oční klinika na podzim ..... Ale když já mám rád své čtenáře i ředitelského Tomáše (nevěřící Tomáš se říkává),takže nesoupeřím,ale jeho Klub diváků určitě nemá přes 50 tisíc členů. Začínal jsem 3 sty čtenářů. Kdysi ..... díky Ondřeji Suchý a Jiříčku Menzele. Mám rád své herecké vinohradské miláčky. Už 22 let se denně těším do práce. Lidé v Praze mne poznávají na ulici. Bonus navíc. A nestíhám. Třeba fotky Mirky Kopcové s umělci,má přenádhernou sbírku. Nebo dokončit článek o mém dědovi Švejkovi. Dědo,už brzy bude! Nebo vyměnit VIDEA na víkend,budou zítra v pátek. Lidi z práce se bojí mne lajkovat. Veselého nemají číst a hodnotit. A vedení DnV? Jako bych neexistoval. Jsem vrátný,který vyčnívá. Žádný Hlustvisihák,nýbrž jeden z Vás,který má svůj web. Nevím o někom podobném,vím jen,že jednomu podobnému zakázali úplně psát web. Mně zakázali psát kriticky. Uznal jsem střet zájmů. Píšu do zásoby. Bez publikování. KRONIKA posledních let DnV pokračuje. A tak se nyní těším na premieru hry Harold a Maude,jsem zvědavý na režii úžasného Juraje Deáka a na hlavní postavy příběhu. Hanička Maciuchová je dlouholetou naší přítelkyní a věřím,že bude fantastická. V porovnání s paní Rosůlkovou a Fialovou určitě obstojí. Naše " Anče " od Krakonoše. A tak přeji vedení Divadla na Vinohradech úspěšné měsíce do rekonstrukce budovy a oblibu našich diváků. The end.