Anonymní prapor

05.08.2018 08:42

Přátelé,publikuji i přes zákaz mých blízkých přátel,ale článek jsem velmi zkrátil a velmi vstřícně upravil .....

Tak jsem dnes v sobotu 4.8. vyšel dopledne ve svém volnu,mám dovolenou,vyfotit parte pana Iljy Racka,i když vím z jiných pramenů - byl bych fakt " blbej vrátnej ",kdybych to nevěděl dopředu,vždy vím několik kroků dopředu události kolem divadla  - že si pan Ilja Racek nepřál veřejné ROZLOUČENÍ s ním,ani v divadle,ani na pohřbu,takže veřejné jakékoliv rozloučení nebude. ABSOLUTNĚ RESPEKTUJI Iljovo osobní přání. Ale nezakázal,ani nemohl,informaci do medií o svém skonu. Ihned jsem já na svých stránkách aktuálně zareagoval vzpomínkovou glosou. Naše Divadlo na Vinohradech vyvěsilo černý prapor,aniž by ale v divadelní vitrině byl pan Ilja Racek jmenován s fotografiemi,kytičkou a oficiálním prohlášením DnV. Vyvěsit černou anonymní vlajku komu patří tato pocta je nedomyšlenost. Holt někdo z divadla zemřel. 

Černý prapor na divadle.

Tady bývá vždy ve VITRINĚ tablo o zemřelém herci.

CENZUROVÁNO !!! Kolegyně změnila svůj původní názor a nechce být jmenována a vyobrazena.

Bohužel ani na oficiálním webu DnV není ani zmínka.