A tak .....

06.07.2018 13:44

 HONZA - HONZA - HONZA - HONZA - HONZA 

AVIZUJI,ŽE DNES !!!! Velká EDITACE mých webových stránek od 22 do 02 hodin,on-line v ten čas i já na mobilu 736208573 pro své čtenáře a pokusím se také i o živé VYSÍLANÍ,jehož čas upřesním,ale asi v 00.00 hod. Současný stav počitadla ve 13:19 hod. Děkuji všem,kteří mne tak pilně a se zájmem čtou. Vyrovnávají tak nulové skore ředitele DnV Tomáše Töpfera a uměleckého šéfa DnV Juraje Deáka a mého vedoucího Jiřího Hurába,kteří o mne velmi dobře a informovaně sakra dobře vědí na webu " co se v něm šustne " jen ale a pouze !!! z informací svých donašečů,špiclů a mých nepřátel,protože mne prý NIKDY nečtou a NIKDY nebudou ani číst.  Nu,jejich konec konců způsob života a nakládání s informacemi. I mně totiž,pánové, VŠECHNO LIDI ŘEKNOU.

 HONZA - HONZA - HONZA - HONZA - HONZA