100 ku 1

01.08.2018 12:17

Ano,přátelé,sto ku jedné,tak jsem nazval svoji glosu a vysvětlím proč. O jaké utkání jde? Napsal jsem v reakci na pořad Výzva : rozhovor Jana Hrušínského s panem Kubíkem na Seznam Zprávy cz.  : svůj OSOBNÍ DOPIS řediteli Janu Hrušínskému. Nepřísluší mi citovat z naší vzájemné korespondence,vždy a za všech okolností držím v utajení svěřené informace a tak snad jen ůvodní větu.

Vážený a milý pane Veselý,

děkuji za krásné překvapení. Vaší podpory, kterou jste vyslovil mému rozhovoru s panem Kubíkem na SeznamZprávy.cz, si upřímně vážím. 

 

A delší dopis Jana Hrušínského pak pokračoval ..... Velmi krásně jsme si porozuměli jak k tematu odvysílaného rozhovoru,tak o DIVADLE vůbec. Velmi Vám,Honzo,ještě jednou i takto veřejně děkuji. A proč jsem v titulku napsal 100 ku 1 ??? Nu,protože Jan Hrušínský v chování ke mne (ředitel a herec DIVADLA NA JEZERCE) vede 100 ku 1 nad ředitelem a hercem Divadla na Vinohradech Tomášem Töpferem.

 

 

       100  :  1