43 tisícs

07.04.2018 23:00

Děkuji,děkuji,děkuji. Čtyřicettři tisíckrát !!! Takový je již počet mých čtenářů. Od zákazu kriticky publikovat o Divadle na Vinohradech o 3019 víc,VIZ glosa " Dárek " z 8.3. Zobecním trochu probíhající Ankety. Lidé jsou celkově nespokojeni se stavem kultury. Nedivím se,já také nejsem na větvi. Málo našich zaměstnanců mne čte,vím ale,že existuje nepsaný zákaz mne číst,raději i v anonymní anketě nekliknou. Divadlu prý rozumím a sympaticky fandím. Zdravím pana Deáka s jeho opačným názorem. Nechci se prý jen zviditelňovat. Čtou mne i v širokém zahraničí,mám i statistické údaje odkud. až se i já divím. Jsem vybízen i k živým vysíláním,tenký led,ale láká mne.  Mám prý se svými stránkami rozhdně vycházet dál. Nejsem prý vůbec bulvární. Interaktivní web se líbí. Budete se prý o mé stránky nadále zajímat. Máme neoblíbeného ředitele. Zdravím tak Tomáše Töpfera. A jsme horší než Národní divadlo. Tady můj pozdrav patří jeho řediteli Janu Burianovi. Názor čtenářů na mne je kladný. Tolik tedy moje dlouhodobé ankety. Od 8.3. již téměř vůbec nepíšu o našem divadle,abych neurazil nebo nenarazil. Je to škoda,ale že jsme báječní si přečtěte na oficiálním webu DnV. Kdybych publikoval rub i líc stejné mince,co vše mi čtenáři napíší,byl bych tím bulvárem,kterému se bráním. A tak jen obecně děkuji Vám všem mým laskavým čtenářům. Váš zájem je zavazující i svazující. Ale zavazuji se,že nejsem a nebudu jen svázaným pozorovatelem. Budu šťastný,když letos nás bude později 50 tisíc. Skrývá se za tím mnoho mé každodenní budoucí práce pro Vás,ale těší mne to. Prý špatně pracuji (Töpfer) a vůbec ničemu nerozumím (Deák). První mi dal ředitelskou důtku,druhý mi na rovinu řekl,že nebude předstírat úsměv při setkání. Obou názorů si vážím,něco znamenají,vždyť názorů na mne je přemnoho. Rád v životě vyčnívám a beru všechny životní výzvy. Třeba tu,že snad neoslepnu. Je to o mém doživotně chatrném zraku,kdežto u těch dvou zmiňovaných jde o lidskou slepotu. A tak znovu díky,díky a díky.

Aktuální počitadlo dnes a já s přítelkyní spisovatelkou Markétou Harasimovou.