44 tisíc a co dál ? (duben 2018)

13.04.2018 19:38

44 tisíc je na mém webovém počitadle. Už opět zase víc o drobné. Těší mne moc ten neutuchající zájem. A z toho vyplývá i moje pro sebe otázka " a co dál? ". Nechci ustrnout na současném půdorysu těchto stránek a " měnit " jen videa. Chystám novinky,které postupně zrealizuji. Nápady mají cenu a já nechci jít pod svoji " cenu ",kterou jsem si na internetových prohlížečích vybudoval. Povídal mi náš šéfdramaturg Jan Vedral,že když něco z kultury a o divadlech na internetu hledá,že se často stejně vždy " prokliká " až k mým stránkám,všude čouhám. Jéééé,teď zpívá Michal Tučný " U nebeských bran ",vždy poslouchám radio při editaci webu. Michal zemřel,když zrovna moje žena pracovala nějaký čas v nemocnici a zpracovávala chorobopisy,také i tehdy chorobopis zemřelého Michala. Vzpomínka úplně naruby,že? Takže,co dál? Nápadů hodně,námětů ještě víc,snad brzy překvapím. Dokončím ůplně nový projekt,který bude součástí mého blgu,dokončím povídání o Švejkovi,stále váhám nad ůplně novou grafikou těchto stránek,asi začnu a zařadím " živá " vysílání,ze všeho vyplývá,že musím přikoupit další datový prostor,protože ten současný už přestává stačit. Fotografie zabírají strašně moc místa,to znáte. A celý ARCHIV webu ..... Opět tisíce navíc za přikoupení prostoru. A hrají " Těch tisíc mil ",také nádherná písnička. Stárnu a začínám být sentimentální. 

Kde je doba,kdy jsem začínal na 300 čtenářích. To jsem se jen na svém založeném webu hádal tehdy s ředitelem o právo moji manželky. Historie,která již je také jen pouze v archivu nebo v paměti těch začínajícíc 300 čtenářích. Ještě jednou i teď však velké díky za tehdejší podporu Ondřeje Suchého a Jiřího Menzela.

Se svými zahaničními čtenáři mám také plány pro tento web.

Nezlobím se na těch zatím 12 čtenářů,co mne mají za blbce,vlastně 13,ale ten třináctý prý mne nečte,Juraj Deák si to o mne myslí i bez čtení.

K tomuhle vůbec nemám co dodat. Vlastně ano,bude hůř.

Dokončil jsem a publikoval tento text GLOSY v 01 hod ráno 14. dubna. Jenom jsem " jen tak" kuknul znovu na počitadlo. Čte mne,Tomáši Töpfere,v tuto chvíli v 01:02 hod celkem 15 čtenářů on-line. Ti " onlajn " ČTENÁŘI mi dělají největší radost,protože mé " noční " na editaci webu někdy až do rána mají svůj tento smysl : můj Klub čtenářů mne čte a má tedy smysl pro mé všechny čtenáře psát,vymýšlet,přemýšlet,všímat si a zveřejňovat. Mezi 18 h včera a 01 h dnes 131 čtenář. Pracoval jsem dnes na webu od včera 4 hodiny (nejen psaní,ale i vyřizování pošty a telefonů) a beru ty 4 hodiny práce jako 4 hodiny zkoušek na nové představení. Diváci Divadla na Vinohradech také jen " tuší ",co práce se skrývá na zkouškách před premierou nvého titulu. I můj BLOG má své každodenní premiery. Čtenáři pak jenom přečtou a třeba kliknou nebo napíší. Ta práce kolem stránek také nemá být vidět,ale je podobně jako na těch divadelních zkouškách. A tak dnes v tuto chvíli obzvlášť děkuji těm PATNÁCTI,že tu se mnou jsou,než se rozejdeme spát. Toleruji,pane řediteli,že se mnou už roky vůbec nemluvíte,zvykl jsem si. Se mnou však mluví tisíce mých čtenářů,mnozí možná také ve funkcích ředitelů. Jiřinka Jirásková se mnou mluvila. Ale zvykl jsem si,že Vy nejste " Jirásek ".