Ankety

18.04.2018 22:39

Přátelé,i já se jen nerad zúčastňuji nejrůznějších anket. Na mých stránkách jsou však moje Ankety jedním z kontaktů s Vámi. Většina Anket je od samého začátku webu,málokdy přidávám další. Naposledy teď třeba s tím " zahraničím ". Největším však kontaktem s Vámi čtenáři je POČITADLO na webu.

Za 9 hodin dnešního dne jsem " stál za to " 44 čtenářům otevřít mé stránky. Čilý provoz. A děkuji.

Je zajímavé,že již hodně dní je odpověď " spokojeni " jen ve 3 !!! případech. Všeobecná nespokojenost s kulturou je mezi lidmi velká. Naštěstí jsou tu media,na kterých ze záznamů můžeme vidět téměř všechno,opakovaně a hlavně rádi. Já říkávám třeba takovým filmům " tutovky ".

A tady se stále už hodně dní drží číslovka v součtu na 32 !!! No jo no ...... Veselý je " zakázanej " číst a nedejbože s ním třeba i souhlasit .....

Tuhle anketu vlastně " odstartoval " umělecký šéf DnV svým hlasitým názorem,že prý nerozumím divadlu a vůbec,že úmyslně škodím. Jsem rád,že již dlouho je takových Deáků jen zatím 12 a ostatních již 194. Díky.

Zatím kliklo jen 40 zahraničních čtenářů,protože anketa je nová,je Vás mnohem víc a hlavně přes noc. Uvidíme mnohem později. Ještě " udělám " z Tomáše Töpfera mezinárodního herce,režisera a ředitele. Ředitele zeměkoule,ale tento žert budu muset určitě " vystřihnout ".

Tak ještě aktuální fotka před půlnocí. Dnes editaci webu opět natáhnu až do 02 hod čtvrtečního rána. Počitadlem Vás,čtenářů,je počitadlo na webu. Mým počitadlem jsou hlavně hodiny na monitoru,denně,protože WEBOVÉ STRÁNKY mého typu jsou žroutem času a peněz. To není pouhá REKLAMA čehosi,nýbrž každodenní kontakt s Vámi. Kdybych byl jen reklama třeba na našeho ředitele,byla by tady trvale jeho fotka a seznam jeho aktivit a vyjmenované jeho vlastnosti. Zboží. Ale on není jen zboží,i divadlo není jen zboží a tak jsem denně s Vámi a jen hodiny odpočítávají společně strávený čas. Už je na nich 00:13. Vidím,kolik on-line čtenářů mne v tuto chvíli zrovna čte,zatímco já publikuji. Ale to již v 00:51.