Baletní Akademie Adély Pollertové ve 150 fotografiích a několika videích

29.01.2018 21:36

Přátelé,chýlí se 03:00 úterního rána. Věnoval jsem velký kus noce,abych SPLNIL svůj slib Vám,rodičům a Vašim děckám,že co nejdříve budu publikovat reportáž z nedělní Baletní Akademie. Když stávkuje během práce stařičký můj počítač,nabírám holt neplánované zpoždění. To je vysvětlení i omluva. Jako těžce zrakově postižený (tzv. praktická slepota) mám všechno tak nějak obtížnější. Ještě k reportáži v odpoledních hodinách přidám VIDEA,ale slíbené PŘEKVAPENÍ Vašim lektorkám uveřejním ještě nyní. Natočil jsem během Vašeho představení krátké VIDEO s poděkováním Vám,milí účinkující. Klikněte si na ODKAZ tady nebo na titulní stránce tohoto webu je ODKAZ přímo na Youtube.

PS : VIDEA z děkovačky jsem přidal teď ve 22:39 hod 30.1.

video-1517251274.mp4 (4131471)

Ale natáhl jsem smysluplně tuto noc rááááád,děcka.

 LOGO mé reportáže,přátelé. Souhlas rodičů k                                                                                                               publikování samozřejmě mám.

Přátelé divadla a baletního umění,teď tiše a " projděte " se mnou nádherným dopolednem v neděli 28. ledna 2018. U nás v Divadle na Vinohradech bylo již osmé vystoupení Baletní Akademie Adély Pollertové. Když jsem přemýšlel nad koncepcí této reportáže,bylo mi jasné a s tím úmyslem jsem i pořizoval množství fotografií,že " rodičové " a jejich děcka budou hlavně zvědavi na třeba " své fotky " ze zákulisí příprav baletního vystoupení. Takže místo pouhého " blablabla ",že tento den byla u nás ta a ta akce - nedělní pronájem s několika fotkami jako INFO,zveřejním MAXIMUM fotografií z příchodů a odchodů cca150 dětí a jejich rodičů. Samozřejmě,že ostatní zákulisní záběry také budou,ale nezůčastněného čtenáře může to větší množství fotografií " nudit ",OMLOUVÁM SE. Upřednostňuji však úmyslně účinkující,protože si to i zaslouží. Celý program byl úžasný,nádherný,působivý,dojemný ..... napovězte ještě slova ..... Když jsem to ráno nastupoval o hodinu dříve do služby ve vrátnici,netušil jsem ten budoucí dav dětí a jejich doprovodu. Těšil jsem se na onu nádheru jejich vystoupení,ale " práce " kolem nich bylo hodně i z mé strany ve službě. Radostné však práce! Jen jsem si vzpomínal,že původně jsem chtěl být v životě učitelem,takže najednou bylo v divadle několik " tříd " jako v opravdové škole. Tak se tedy projděme tím nedělním dnem.

Nepublikuji úmyslně celý PROGRAM k vystoupení Akademie,ale základní informaci k nedělnímu vystoupení ano.

Krásný text,Adélko.

Tak brzy ráno jsem v klidu přišel do práce .....

..... aby chvíli potom začal nečekaný " mazec ". Zavřel jsem vrátnici a pomáhal s kostýmy z auta do šaten.

No " nepomáhejte " takovým .......

.... krasavicím !!!

Takže tašky s kostýmy do hereckých šaten.

To ještě " netuším ",jak jindy prázdné prostory zákulisí se hodně zaplní.

Jeviště je již od včera připraveno na balet. Železná opona ještě stále stažena.

Hele,něco Vám,přátelé,ukážu. Hala vrátnice před 8 hod ranní a po 8 hodině.

Nebo lavice v hale.

TAK SE POJĎTE NA TY DAVY RÁNO DÍVAT. Poznáte se ???

A zatímco někteří chtěli bloudit po schodech do sklepa,většina pochopila,že kariera se dělá po schodech k jevišti.

Vždyť dnes hrajeme HVĚZDIČKY ČERNÉ LABUTĚ.

Dostávám,přátelé,vynadáno od vedení Divadla na Vinhradech,když na naši práci občas něco zkritizuji. Prý úmyslně škodím našemu divadlu. Ale vždyť si dáváme občas goly do vlastní branky,kapitáne DnV. Příklad:

Obešel jsem si naše divadlo,abych zjistil ve vitrinkách,na CO VLASTNĚ dnešní diváci jdou. Nenašel jsem žádný letáček,žádnou informaci,ani třeba háček z písmene Č. Určitě to opět " schytám " za tuto výtku,ale neberu výmluvu,že nebyly materiály. Já jsem si materiál Baletní Akademie pro můj web sehnal.

Jdeme opět do zákulisí,protože ani lektorky nestihly u mne nabízené kafe.

Naši osvětlovači nasvěcují v přítmí hlediště scénu .....

..... aby se potom mohlo hned " zkoušet ".

Na chodbě " se domlouvá " choreografie.

V hledišti se dívají " kolegyně ".

Náš kamerový bezpečnostní systém,vidím i do zákulisí ....

  ..... a také vidíme na jeviště.

A protože se blíží začátek představení,diváci přicházejí. Většinou rodiče svých baletek.

Opět srovnání,časový " posun ".

A z občerstvení do hlediště.

Před oponou,za oponou .....

Brzy již zhasneme,představení začíná (já reálně teď 30.1. v 00:39 hod ještě nezhasnu,stále dokončuji přes noc tuto reportáž,tolik VYSVĚTLENÍ k avizu,že před půlnocí budu již publikovat,ale když stávkuje počítač .... ).

Takhle " nedokonalý " máme ve vrátnici monitor a jeho obraz z jeviště v době moderní telekomunikační techniky. OMLOUVÁM SE,ale sleduji představení pouze takto.

 Takže jsem spíš v " obrazu " vidět já,když fotím ....

Děkovačka !!! Klikněte si na záběry z děkovačky na monitoru z vrátnice.

video-1517250432.mp4 (2027154)

video-1517250147.mp4 (5794062)

Skončilo představení a rodiče čekají na svá účinkující děcka. Tak opět FOTOGALERIE,zda se na fotkách poznáte.

Tahle FOTKA mne rozesmála,způsob jak se nosí kytky - v batohu.

A jsou " DVĚ " v neděli odpoledne .....

..... a pomáhám znovu s kostýmy,tentokrát zpět do autíčka.

Liduprázdná " Ibsenka " před naší vrátnicí. Tady dnes někdo byl? A něco se u nás dělo? Prchavý okamžik DIVADLA,dnes baletu.

Tak zavírám služební VCHOD do divadla a díky,díky,díky !!! Byli jste všichni báječní.

Asi jste před půlnocí hodně klikali na můj web,zda již tam je tato glosa,protože se " blížíme " k 36 tisícům mých čtenářů. DĚKUJI VÁM !!! Budu rád,když třeba i napíšete přes formulář webu.