Bulvární blbečkové ( ??? )

08.08.2018 10:29

Poslední korektura textu i fotografií. I přes NESOUHLAS mých přátel,že mne určitě ředitel vyhodí z divadla. Dnes 8.8. v 17:07.

Přátelé,celou noc jsem chtěl napsat pouze název " Bulvární blbečkové !!! ". Ale po opětovném přečtení včerejšího bulváru " Aha " a po ověření si " situace " na oficiálních webových stránkách Divadla na Vinohradech (www.divadlonavinohradech.com) a facebookovém oficiálním profilu DnV jsem v názvu změnil vykřičníky na otazníky. Chtěl jsem v dnešní glose jako reakci na článek v Aha ZUBY NEHTY BRÁNIT NAŠE DIVADLO NA VINOHRADECH před redaktory toho deníku. Zejména bránit fakt,že na přání zesnulého se bude poslední rozloučení konat pouze v kruhu rodinném. Cituji z prohlášení DnV. Neoddiskutovatelný fakt a respekt k zesnulému. Pro vyváženost však cituji i zmíněný článek v Aha. Dohodli jsme se na rozloučení v kruhu rodinném napsal v SMS deníku Aha hercův syn Ilja Racek ml. Tak poslední přání zesnulého Iljy Racka nebo jen dohoda rodiny? Ale budiž,i to ještě beru a s porozuměním chápu. Tolik k obraně Divadla na Vinohradech i mým jménem jeho zaměstnance. Co ale nechápu a vůbec nemám porozumění je další zmiňovaný fakt,ŽE OPRAVDU na oficiálních webech DnV není ani ZMÍNKA o úmrtí předního herce a doyena Iljy Racka. To má opravdu celé divadlo dovolenou? Já ji mám také,ale vidíte mne obden ve vrátnici divadla za kolegy,protože provoz vrátnice musí běžet 24 hodin denně pondělí - neděle. I proto může být náš vedoucí Jiří Huráb v klidu,že jeho vrátnice je ve službách nás všech vrátných v pořádku.Nejsem oficiálním vedoucím vrátnice,ale dbám o náš kolektiv včetně vyplňování všech pracovních výkazů k výplatám,atd. A deník Aha i zmínil,že v redakci vědí,že na přání nebude veřejný obřad,přesto se ale pozastavuje nad WEBOVÝM MLČENÍM divadla. Podíval jsem se tedy s fotoaparátem na 2 oficiální weby Divadla na Vinohradech.

 

Ale nejdříve ještě ten článek z deníku Aha.

 

A teď oficiální web Divadla na Vinohradech

tj. www.divadlonavinohradech.com :

Ani zmínka o panu Rackovi nejen na titulní straně webu DnV.

Ale " byznys " tj. peníze,ty jsou na webu stále.

Dopisy řediteli končí 25.7. Ale kvůli panu Rackovi snad diváci píší?

 

A nyní oficiální stránka DnV na Facebooku :

 

Také ani zmínka,třeba jen písmenko bez čárky i háčku.

Mimochodem,takhle zanedbané stránky na Facebooku

jsem dloooooouho neviděl .... Co dělá naše PR ???

 

 A moji kolegové,i když jsem na dovolené a stále s nimi.

 d

Lidmilka .....

CENZUROVÁNO !!! Moje kolegyně si nepřeje být

jmenována a fotografována.

Láďa .....

 

Já píšu své webovky i ve volnu na cestě v Plzni. Všechno se dnes dá včas,rychle,v termínu i z dálky. Když se ovšem i chce.

A obklopen " ženami " .....

..... a které " takto " zaháním .....

..... aych si užil " pivečko " bez kecání mých mnohažen.

 

 

Je to marné,je to marné,v Divadle na

Vinohradech je to marné. Často opakuji

tuto " hlášku " z filmu s pozměněným

koncem.

Čekal jsem,že v dnešním vydání AHA bude nějaké vyjádření Divadla na Vinohradech ke včerejšímu článku deníku " Divadlo dělá mrtvého brouka! ". Nestalo se tak a už vím i proč. BROUK V HLAVĚ je totiž z našeho repertoáru dávno stažen kvůli odchodu Viktora Preisse z divadla a tak BROUKA hraje teď vedení divadla. Kdo hraje titulní dvojroli a kdo tam koktá nechávám na ctěném čtenáři.

Dal jsem" ŠANCI " Divadlu na Vinohradech ještě i teď do 18 hodin před publikováním mé glosy,zda na obou oficálních webech Divadla na Vinohrdech se objeví informace o panu Ilju Rackovi. Do této chvíle opravdu velké NIC. Já NIČEMU říkávám hovno. S prominutím mých laskavých čtenářů. Stydím se,alespoň já,Jan Veselý,denní vrátný Divadla na Vinohradech.