Děkuji

05.03.2018 23:35

Přátelé,velmi děkuji za pozitivní Vaše reakce na glosu " A tak dál ". Myslím tím reakce z řad zaměstnanců,hlavně ústní !!! Jeden významný člen našeho souboru (dnes jsme spolu hovořili) mi fandí,ale obává se o můj další zaměstnanecký osud. Jako i mnoho dalších zaměstnanců. .... Jsem varován ze všech stran. No,pouze jsem se v glose zeptal. Pokud smíme klást otázky,je to ještě dobré. Pokud se dočkáme i odpovědí,bude to ještě lepší. Pokud narazím na mlčení,potvrdí to mé názory,že něco shnilého .... nebudu napovídat odkud ta slova jsou,Vám divadelníkům. Zvyšuje se počet zaměstnanců v Anketě,kdo mne čtou. Sice anonymní,ale ODVAHA. Díky za ni. Kdybych dal veřejně k dobru dnešní historku s Viktorem Preissem - NEDÁM !! - tak asi získám body,ale nejsem bulvár,jak se domnívá v Anketě 77 čtenářů. Určitě jsou to ale ti,kdo si denně kupují Blesk a Aha. Nu,každý máme své zdroje. Já mám a věřím těm opravdu osobním. Takže tak. DĚKUJI. Kateřino,promiň,ale sem se hodí Tvá již " hláška " : a zabte mne. Mám Tě moc rád a Ty to dobře víš.