Jak jsem bránil Dagmar

27.08.2018 17:14

Přátelé,tak mne zablokovala na Facebooku jedna paní z nepřátel Dagmar Havlové. Člověk by řekl,že legrační a nepodstatná záležitost. Bezvýznamnost žádného formátu. Ale to co následovalo po mém " Deníčku " mne i příjemně překvapilo. Posuďte sami.

 

Honzův - Deníček 22.8.
Tak mne teď zablokovala jedna z FB. Vadí ji,že se nestydím přátelit s Dagmar Havlovou a stát vždy za ni,že ji nepomlouvám a nešpiním. Prý jsem bezcharakterní. Nu,nikdy a nikdo mi nebude určovat způsob a směr mého života. Ani Facebook,ani ředitel DnV,ba ani rodina. Každý jsme "ňákej" a já jsem holt celý život "takej". A Dáša se na mne může ve dne v noci spolehnout ve jménu našeho přátelství. Až tak jsem bezcharakterní. Celý zbytek dne budu teď "brečet",že jsem ztratil přátelství S.P.

Nemá cenu rozdmýchávat emoce,takže beze jmen,kdo chce,najde si na mém profilu. Začalo to takhle. Nejdříve paní zkritizovala Martu Kubišovou.

Paní - Tak ta by udělala lépe, kdyby zalezla tři sáhy pod zem. Osobně ji neznám,ale vím,že by měla zůstat doma a zpěv přenechat těm,co to umí.Nikdy jsem ji nefandila,ale tehdy to šlo.Dnes sipe,to není zpěv,že se nestydí!!!

Já - Sárko,Sárko,protože Martu znám roky osobně z branže,tak vůbec nevíš,která bije. Nu,beru to tak,že ji nemáš jen ráda. To máme takhle v životě všichni,já také. Nic ve zlém,ale 3 sáhy pod zem?.....

Paní - nezlob se, ale lidi, kteří jsou pro tento bordel, co je v naší republice, jsou moji nepřátelé. Kamarádka Havla, který to tady splundroval, tak takových lidí si já, opravdu nemůžu vážit.

Já -  Hmmm,tak si mně také nevaž,protože moji přítelkyni je Dáša Havlová a s Havlem jsme se tedy znali. Já,opakuji,politiku a náboženství do vztahu netahám,to bychom všichni spolu nemluvili.

Paní - Tak nevím,jaký opravdu jsi.ale s takovými bezcharakterními lidmi já nechci mít nic společného.

 

A zablokovala mne. Nějaký pán se k ní přidal. 
 
Pán - Já také ne a proto Jan Veselý už není mezi mými přáteli.
 
Paní - Neboj, to se jen na chvíli otevřely hroby...Doufám, že Havel je zahrabaný dobře...
 
 
 
 

A tady jsou na to vše Vaše některé ohlasy :

 

Ďes. Ty lidi jsou .....

Kašli na to. Jenom idiot si myslí,že přátelství je o stejných přátelích a názorech. Houby,je to o tom,respektovat názory druhých,i když se s nimi neztotožňuji.

Kreténi se najdou všude,Honzi.

Klídek,to byla nějaká blbá.

Honzíku....klídek nebyla to náhodou pravá blondýna? A když ne tak blbost kvete v každém věku .... zdali je přátelství založeno na pomluvách ,tak o přátelství nemůže být ani řeč.

Velice dobře napsáno.

Ser na ni na mrchu,když tě blokla tak je vidět že ona sama stojí za hovno.

Buďte rád.

Typickej bezpáteřák! V podstatě se nic nestalo.

Nechápala bych,kdyby si mě jedna žena také nevyazala,protože měla na věc jiný názor než já.

Přesně tak,každý ať se přátelí a stýká s kým chce jak chce,každého je to jeho věc a druhým to může být jedno,pokud to"nezkousnou" jejich problém.

Já to beru tak - tak ano všichni mají svůj názor kterej nevyvracím,ale já mám pravdu.Anebo pokud máš pravdu,tak ji měj a já mám klid.

Tak za sebe můžu říct,že přátelé pana Havla jsou i mí přátelé,protože o něm mne máma vypravovala. Poznala jej,když byl na návštěvě u Voskovce v N.Y.  šedesátých letech. Říkala o něm,že je to slušnej člověk a má přehled v kultuře.

 

Děkuji Vám,přátelé,za Vaše reakce.