Jak " TO " jen nazvat ..... 2.část

25.01.2018 21:41

Jak " TO " jen nazvat ..... nad TÍM přemýšlím už několik dní. Toto jsem napsal dnes přes den a nyní v noci pokračuji. Už delší dobu jsem přemýšlel,zda na svém kulturním blogu jen občas vzpomenout nějaká umělecká výročí,upozornit na nové Noviny DnV,zmínit se o premierách Divadla na Vinohradech,zrušit DISKUSI na mých stránkách,NEKRITIZOVAT kritizovatelné a hlavně mít svůj " zaměstnanecký " KLID !!! Třeba by se mnou i začal ředitel mluvit a umělecký šéf se usmívat. Tři velké události mne k tomu vedly. Reakce sboristky,když jsem fotografoval chodby v zákulisí,problematický poslední předprodej a ztráta-neztráta balíku ve vrátnici. Jsem loajální a dodržím zákaz o tom psát. Interní události v DnV. Jen já jsem vždy byl a jsem viníkem. Bez dalších komentářů. A napadlo mne,jestli TOHLE mám vůbec zapotřebí. A to ještě za desítky tisíc mých vlastních peněz,co stojí provoz mých wéwéček. DIVADLO fakt asi " dělají jen blázni " včetně mne. Všichni dotčení promiňte. Opravdu jsem byl chvíli velmi otrávený. Psáno slušně. Ale jako všechno v životě,i ty mé webovky mají svůj rub a líc. Mám tisíce svých pravidelných čtenářů. V České republice a v široké cizině. Mám již své pevné místo ve vyhledavačích. A mám zodpovědnost nejen jak,ale i pro koho publikuji. Nelovím své čtenáře ve vodách zaměstnanců Divadla na Vinohradech. Absolutně ne. Podívejte se na ANKETU pro ně. 15 jich prý čte a 6 jich prý nečte můj blog. Stále trvale 21 prý zaměstnanců. Kecy. Doslova a to nejen výsledek ankety,nýbrž a to především denodenní kecy o všem,co jsem napsal i nenapsal. Nečtou,ale vědí. A drbají. Veselý je skloňován ve všech pádech. Ale ty tisíce opravdových čtenářů mne vždy vracejí do reality. Pro ně wéwéčka publikuji a budu publikovat. A NEJEN !!! budu psát o výročích nebo premierách. Už vím,jak " TO " nazvat : službou všem kulturním lidem,neboť s " kulturou " je to v dnešních dobách nahnuté. A nemyslím kulturou jen umění všeho druhu,kulturou myslím i naše chování a samu existenci člověka. Takže pokračuji v publikování svého BLOGU a přiznávám se k pouze chvilkovému váhání nad jeho smyslem. Děkuji Vám všem ostatním za čtenářskou přízeň. A svým " odpůrcům " doporučuji : nečtěte mne. To Vám radí 9 psychiatrů z deseti.

ANKETA pro zaměstnance DnV.

Říkávám jim 21 statečných.

Moji čtenáři .....