Jééééé,moc děkuji !!!

20.04.2018 17:45

Přátelé,moc dnes děkuji za Vaši dnešní četnou chválu " nové grafiky " mých stránek. A díky i za pochpení,že " ZA PROVOZU WEBU " teprve upravím jednotlivé texty a fotografie,které přesahují vybranu šablonu webu.  Původní zastaralý EDITOR si tu a tam nerozumí s novou šablonou. Takže musím jedntlivě glosu za glosou a fotku za fotkou upravovat do nové grafiky. Ale mám z ní také radost a za ty moje peníze mi poskytuje mnohem větší komfort při editování webu. Platím si tu nejdražší verzi WEBNODE. A navíc budu " víc " do šířky,tj. 3 sloupce s dalším větším obsahem blogu. Tak se těším na své nové přibývající čtenáře. Dnes již přes 46 tisíc.

Tak místo " vinohradské " červené (prý vínové) jsem JÁ do modra,modrá je symbol naděje.

Dnes opět ještě budu mít na webu " noční " před následujícími 3 službami v divadle. Moc práce s webem po jeho proměně. Čtenáři si to však zaslouží.