Ještě 8 čtenářů....

14.10.2018 09:59

Přátelé,vůbec nestíhám včas aktualizvat info o počitadle na webu,takže jsem přeskočil 83 i 84 tisíc Vás čtenářů a zbývá dnes 8 čtenářů do 85.000. Nejde o počty,o tuto matematiku,ale je to jediná spravedlivá STATISTIKA,zda moje práce s webovkami má vůbec smysl. V anketě kdo mne čte nebo nečte ze zaměstnanců Divadla na Vinohraech je stále konstantně jen 35 lidí. Hergot,čtou mne mnozí,ale nepřihlásí se k tomu nebo alespoň zasvěceně vědí co a o čem a kdy píšu. Na Facebooku bych rovnou místo hergot napsal do prdele,tady však nééééé..... Koluje teď divadlem moje dvousloví a to ještě nikoliv z webvých stránek nýbrž z mého facebooku,z mých Deníčků : " vinohradské hnízdo ". Jsem SLEDOVÁN v negativním slova smyslu tady i na Facebooku. Nikoliv prioritně čten,nýbrž sledován a hodnocen,kritizován,pomlouván. Cítím se jak " rubikova kostka ",neustále skládán,jestli žiji s Kájou nebo již Mirkou,co píšu proti řediteli (i když proti němu vůbec nic,mám ho OPAKUJI BLBÝM stále rád !!!,to my se pouze kočkujeme),moje kolegyně se může umluvit drby a smyšlenkami o mne,přetřásá se moje chalupaření teď a víte,že právě nejvíc jsem o tom pohovořil a zažertovali jsme na toto téma s ředitelem Tomášem?,kterému děkuji za chvilku toho teplého rozhovoru,musí být s ním určitě úžasná sranda mezi jeho lidmi mezi holt které nepatřím. Ano,DnV je vinohraské hnízdo,dobře vím co a jak pojmenovávám. A zvlášť na Facebooku si servítky neberu. Miluji lidi co svítí,mají názor,hoří pro něco,nejsou plytcí,nemiluji Babiše,ale oceňuji jaký je svůj,miluji diskuse a hlavně mám rád lidi. Takže,SLUNÍČKA MOJE čtenářská,ať žije budoucí 86. TISÍC. Je mi s Vámi fajn. Töpfer Vás má měsíčně jen někdy večer na jeho představeních,v kterých hraje,v hledišti a někdy na setkáních s Klubem diváků. Takže stovky. Já Vás mám  měsíčně tady. Takže tisíce. Děkuji za tuto neutuchající Vaši přízeň. 

Ještě 8 čtenářů do 85.000 Vás všech.

Stále jen 35 zaměstnanců,kteří se v Anketě vyjádřili. Děkuji zvlášť těm co mne prý nečtou, Nevěřím ani jedné skupině. Nebo si všichni hrají na " tichou poštu ". A já vydávám " samizdat ". Schválně,jestli od zítra počet lidí v Anketě vzroste ..... ???

A zatímco píšu tento článek .....

......a dokumentuji chaloupku na kterou jezdím .....

..... teď ale u počítače,který stávkuje a stávkuje ....

...... je již překonána

 

hranice těch

 

zmiňovaných ......

 

 

8 5 . 0 0 0

 

 

čtenářů mých www.