Jiřina Bohdalová

03.05.2018 13:07

Přátelé,dnes má " naše národní " Jiřinka významné požehnané narozeniny. Přišlo mi nepatřičné,takové nosit dříví do lesa,kdybych teď jen zkopíroval z internetu informace o herečce Jiřině Bohdalové. Nekopíruji tedy nic,ale gratuluji Jiřince k narozkám a přeji hlavně další a pevné zdraví. Bohatě jsem ji u nás v Divadle " zažil " při svých službách ve vrátnici. Dáma našeho vinohradského jeviště. Královna! Absolutní škoda,že jsme si " Bohdalku " nechali z DnV utéct. Snad kulantně řečeno,abych si nerozzlobil opět vedení DnV. Tohle jsem však musel vyjádřit a napsat. A dvě vzpomínky,střípky jen. Mám v archivu 1 fotografii,kdy jsem paní Bohdalovou fotil před vrátnicí divadla,ale nesmím ji zatím prý publikovat na webu. Držím slovo a slib. A mám vzpomínku,kdy jsem něco nesl Jiřince až na šatnu a nesměle zaťukal,jestli smím. Srdečně odpověděla,že já smím vždycky! A opravdu se takhle ke mne chovala stále. Potkáváme se i nyní,když přijde do divadla cosi vyřídit. Děkuji Vám,milovaná moje Jiřinko,za vše. Vše umělecké i člověčí. Jste báječná a vždy budete.