KAUZA Hrušínský

25.07.2018 15:18

Přátelé,obracím śe teď k těm,kdo viděli na Seznamu pořad " Výzva ",tj. rozhovor s hercem a principálem Janem Hrušínským. Úplně stručně jde v reportáži o to,že odstoupil Honzíkovi hlavní sponzor jeho divadla a Jan Hrušínský se domnívá,že jsou za odstoupením jeho pravidelné politické názory v mediích. Tečka. Nikdy neřekl,že za tím stojí jmenovitě prezident nebo premier. Zeman nebo Babiš. Honza má totiž na mysli totéž co i já a " x " množství dalších lidí. Zeman i Babiš totiž dávají špatný příklad chování lidem " pd nimi ". A tak v naší společnosti bují nebývalou měrou arogance,drzost,blbost, udavačství,závist, nenávist,atd. Vzpomínám na obdivuhodné lidské příklady OSOBNOSTÍ z mého dětství i ještě mládí. Příklady táhnou ..... to byl  název jednoho pamětnického hezkého filmečku. Dnes příklady nejsou a když si za příklad někoho i vybereme,není ten příklad pravý ořechový. Abych byl konkrétní a jen neplácal,takovým příkladem pro mne rozhodně není pseudocelebrita Kájínek. Nezlobte se,ale z nás dvou jsem asi ten blbější já,abych neurazil Kájínka. Ale zpátky k Janu Hrušínskému. Není sporu o tom,že se jedná o legendární herecký obdivuhodný rod. Už Rudolf Hrušínský nejst. vstoupil a zase rychle vystopil z politiky. Naprosto ho chápu. A chápu i rozumím Honzovi Hrušínskému,jak dlouhodobě i politicky vystupuje. Nu a ve Výzvě tedy " promluvil ". Velké množství mých webových čtenářů se mne ptá na nůj názor ke kauze Hrušínský ve Výzvě. Celý včerejší den " lynčovali .... " Hrušínského na sociálních sítích. A mrzí mne,že trošilinku tomu mediálnímu lynči podlehl včera večer na Frkvenci1 i Luboš XAVER Veselý. Luboši,bohužel jsem se Tě nedovolal do studia při Tvém přímém vysílání a tak " volám " až dnes dodatečně takhle písemně. PS: pro čtenáře,Xaver i já se známe a tykáme si. A vezmu to podle poznámek,které jsem si dělal při Tvém živém vysílání na tema Výzva s Janem Hrušínským. Tak tedy,Ty můj jinak milovaný Xavere : číslo 257400999 do studia bylo buď obsazené nebo jsi to nebral. Chtěl jsem ve stručnosti třeba namítnout,že Honza zvedl ve Výzvě pomyslný prapor,ale ta vlna nenávisti lidí k jeho názorům byla clý den příšerná. Tak ať jsem teď příšerný i já,protože s Honzou Hrušínským souhlasím. Tvrdíš,že většina lidí volila Zemana a tedy i Babiše. Podle mých počtů tam i tam,prezidentské a sněmovní volby,NEVOLILO tyto pány 70% populace v ČR. Tak jakápak většina. A Hrušínský jmény Zeman a Babiš obecně kritizuje jejich politiku,politiku všeho nebo nic,po nás potopa. Nesouhlasím,že divadlo je stejné podnikání jako každé jiné. Příklad. Truhlář vyrobí stůl,sečte materiál,náklady na zhotovení a samzřejmou marži a určí odpovídající cenu třeba 3500,- Kč. Jenže J.H. nemůže jen tak obyčejně matematicky sčítat,neboť by ho náklady s marží stály na 1 vstupenku třeba 1500,- Kč.Ty by jsi,Xavere,šel za 1500 do divadla? Nepodstrkuj mi teď cenu vstpenek za operu nebo muzikál. Jdi na běžnou činohru. A tady je právě kvůli nutnému rozdílu nutný sponzor nebo nutná dotace,aby i obyčejný divák hluboko pod průměrnou mzdou jako i já mohl navštívit tzv. kulturu. Ještě jinak,Luboši Xavere. Miluji DIADLO.a chodil bych i jinam v Praze,ale ze svého platu vrátného nemohu platit tolik vstupenek a o volňásky i jako kolega nikdy nežebrám. I Honzu jsem ještě nikdy proto nepožádal o režijku,ani jiné umělce přátele v divadlech ne. Takže sponzoři doplácejí rozdíl vstupenky,aby dílo mělo i své diváky. A k těm dotacím. Mohu doložit i svědky,jak ředitel FIDLOVAČKY,nějaký Tomáš Töpfer,chodil " žebrat " na Magistrát kulturní komisi o tzv. GRANT. Také potřeboval na Fidlovačce sponzoring. Teď má v DnV samozřejmě dotace. Zpátky ke zvednutému PRAPORU. JH poukazuje pouze jmény Zeman a Babiš na politický příklad špatného chování. Prezident i premiér nám dávají ve svých nejvyšších funkcích " nepříklady " jak se chovat. Samozřejmě,že mu prezident či premier oni sami nezrušili sponzora. Mrzí mne,že jsi až na takové formulaci,Luboši,i Ty večer ve svém vysílání trval. Tolik tedy moje poznámky k Výzvě s Janem Hrušínským. Souhlasím s ním ve všem,i když si tím nadělám nepřátele. Ale jsem zvyklý. Možná mi odejde i můj SPONZOR manželka a už nebude souhlasit,že z rodinného rozpočtu platím cca 30 000,- Kč ročně na provoz mých webových stránek. Vždy říká,že je to drahý můj KONÍČEK. A já jí odpovídávám " a co SENA prožere,kůň jeden ". Také holt mám své nepopulární názory,ASI.

 

Moje " poznámky ",když jsem se snažil dovolat do studia Frekvence1.