Kočičí kavárna

14.08.2018 11:09

Miluji chytré lidi a jejich chytré nápady! A jak dnešní článek souvisí s KULTUROU? Úplně jednoduše,kulturu musíme pěstovat všude kolem nás i v nás,myslím tím i kulturu projevu a chování. Jako např. včera v Plzni. Kočičí kavárna. To vejdete dovnitř do útulného prostoru,vidíte klasiku,stolky a židle. Ale to " další " k Vám přijde,přiskočí,přitulí se. Úžasná majitelka postavila svůj nápad na nádherných kočkách,tedy zvířatech,pánové,žádné nahaté slečny u tyče. Vyberete si z menu nápoje,zákusky a k nim máte kočičí společnost,pokud máte rádi zvířata. Tady specielně nádherné kočky s jednotlivými jmény. Já,který v divadle krmím piškoty pejsky v okruhu set metrů divadla z okolních ulic,jsem byl ve svém živlu. Jako zvířomil mám raději pejsky,po nich hned kočky. Jako člověk to mám seřazené trochu jinak,však víte,dvounohé kočky,pak pejsci a pak čtyřnohé kočičky. I když i těm prvním říkávám rovněž kočičko. Ale zpět ke kavárně. Mají tam i speciální kočičí pivo,originální jeho lahvičku Vám i věnují. VIZ fotky. No,přátelé,paráda. Kavárnička je blízko centra. Budu se tam vracet a Vy zejména plzenští si tuto kočičí kavárnu najděte a přijďte. Ve všední dny bývá absolutně OBSAZENO,rezervace předem nutná. Jen " Veselý " tam už má protekci a čtenáře mých webovek. Přátelé,ach jo. V letních fotografiích na titulním středu mých stránek mám za kamarádky i ty vyfocené labutě. Jsou k sežrání a sežerou vždy ode mne všechno.