Měsíčník Divadla na Vinohradech

16.05.2018 14:03

Každý měsíc již dlouhou dobu vychází Noviny Divadla na Vinohradech. Kromě prázdnin. Starám se každou moji službu,aby zásoba aktuálního vydání byla vždy v návštěvní hale na lavici. A tak i vidím,kdo si bere výtisk na přečtení. A víte,principále,že pravidelný odběr sice je,těch věrných,ale že často lidé i odmítají? Divím se zaměstnancům,protože to je text o jejich zaměstnání a divím se i častým návštěvám z ulice,když odmítavě mávnou rukou. Zadarmo a nechtějí. Jo po Deníku Metro se všichni shánějí. Tak ale pro útěchu,milý můj principále,mne prý zaměstnanci také jen velmi málo čtou. Oficiálně jen podle mé ankety na webu. Neoficiálně je to jinak. Ale OFICIÁLNĚ mne čtou tisíce čtenářů,viz moje počitadlo webu. Takový náklad Divadelní noviny nemají. A ještě jedna objektivní zpráva,řediteli,že naše divadlo navštěvují opravdu tisíce jeho diváků. Z toho mám upřímnou radost také a to je i společným jmenovatelem Novin DnV i mých webových stránek,když jsem propagoval ještě naše divadlo každý den. 

Naše Divadelní noviny DnV.

Také mne zaměstnanci " prý nečtou ".

Ale mých čtenářů webových stránek " Miluji divadlo " je již přes 51 tisc.