Milá Veroniko .....

25.09.2018 22:57

Milá Veroniko,mrzí mne Tvá ostrá reakce na moji OMLUVU na mém webu. Protože jsem Ti na Tvůj text na FB pod moji glosou odpověděl soukromě na Messenger,nebudu ani sem kopírovat text Tvoji reakce. Pozorný můj čtenář si Tvoji reakci může na Facebooku najít. Neplýtvám totiž svým časem na zbytečnosti. A Tvoje reakce je zbytečná. Na vině jsem já i nápovědka. A zmiňovaná Tebou Bobina nejdříve i uváděla jiné datum předání balíčku,takže nevím co tím sledovala. Už to neřeším,OMLUVIL JSEM SE VŠEM. Protože dopředu vím,že mnozí budou říkat,že můj web a tedy i omluvu nečtou,mám omluvný text i pro každého dotčeného vytištěný. Pokud i to nestačí,pak zbývá jen veřejná moje poprava na Staroměstském náměstí. Můžu Ti tam ukázat i bývalou katovnu kata Mydláře. Tam Ti bude dobře. Stále Tvůj kamarád Honza.