Milý pane Vedrale

25.04.2018 00:04

Milý pane Vedrale,milý pane Honzíku. Přátelé,mezi Vás,čtenáře mých stránek určitě patří i šéfdramaturg DnV pan Jan Vedral. 8. března t.r. jsme uzavřeli ústní dohodu,že nebudu již kriticky psát o našem Divadle na Vinohradech. Uznal jsem Vedralovy argumentace a pan Vedral uznává ostatní obsah mého webu. Ale je to,pane Honzíku,velmi obtížná podmínka. Téměř každou službu se chodím " do práce rozčilovat " nad  jednotlivostmi našeho divadelního provozu. A rozčiluje mne,že se ostatní vůbec nerozčilují. Pod odpověď,že stejně bude rekonstrukce,se vejde úplně všechno. Proto jsem i nedávno psal na webu,že je to marné,je to marné,ve vinohradském divadle je to marné. Nebudu samozřejmě " bonzovat " ani písemně,naše " koaliční dohoda ",ani ůstně,ani mezi 4 očima,i když v mém případě očního zdravotního postižení je přesnější formulace,že mezi 3 !!! očima. Vsuvka : rád vzpomínám na Vydrovu hlášku v představení " Hrátky s čertem " Jirky Menzela,když Vašek formuloval situaci na jevišti,že pozoruje " OBOUMA VOČMA". Já s 1 lepším okem to zvlášť ocenil. A tak ve dne v noci,i teď v 00:18 hod,myslím na náš rozhovor a uzavřenou dohodu. Jen chci sdělit,že mne mnohé velké i menší věci v našem divadle ..... jak jen to kulantně říct nebo jným slovem obejít ... ale moje tisíce čtenářů určitě teď prominou výjimku ... mne mnohé velké i menší věci " serou ". Tak nashle v týdnu v práci,my divadelníci.

Ještě jednou se omlouvám za ono neslušné slovo,ale když tyhle 3 aktuální fotografie pod textem jsem také uložil na disk počítače jako sere1,sere2,sere3. Ach ta úleva před usnutím.