Moc pěkná OMLUVA všem ....

25.09.2018 00:15

Přátelé,tyto řádky adresuji do Divadla na Vinohradech všem zůčastněným v " kauze VOUSY " ,tj. ztracený a opět nalezený balíček z vrátnice DnV. A pak prý,že moji nadřízení moje webovky nečtou (glosa na webu) .... proto i tudy moje moc pěkná OMLUVA všem. Oč jde? Prý jsem balíček přepsal na jiné jméno,prý ho jinému jménu předal. Ano,přijal a napsal správné jméno a nedopatřením vydal i s knížkou nápovědky,ta jej zpět do vrátnice nevrátila,nýbrž si ho nechala týden u sebe a tak se na týden " ztratil ". Teď se " našel " vrácením majitelce,ale já abych si hledal větev,na které se pověsím. KDYBY V DIVADLE panovaly " rodinné vztahy " jako tomu bývávalo za ředitelky Jiráskové,tak by mi asi na lavici v návštěvní hale u její cigarety řekla " ty vole,proč omylem dáváš dary jiným a néééé mně " ,protože její specifický humor znám. Ale ne tak v SOUČASNÉM Töpferově Divadle na Vinohradech. Rádobyvedoucí vrátnice,moje půvabná kolegyně v denních službách,mi písemně vzkazuje " Fuj ",přestože šla proti písemnému nařízení našeho šéfa o zákazu soupisek pošty a přebírání cenných věcí bez hmotné zodpovědnosti a opět nám 3 ostatním ve 4 členném kolektivu vrátných PŘIKÁZALA poštu zapisovat a přebírat i cennosti,že prý nařízení našeho šéfa je kravina. Tobě,jinak milá Bebe,se neomlouvám. Výjimky potvrzují pravidlo. Uvědomuji si,že s tím poběžíš ihned na nejvyšší divadelní místa a prodebatuješ to se všemi od uklizeček přes ůplně celý umělecký soubor až po externí pracovníky z ulice,ale v Africe i Austrálii ještě o mé blbosti nevědí,to jen rada,kam nasměrovat Tvé pikantní informace. Takže se tímto všem dotčeným omlouvám,že vinou mojí a nápovědky,která bohužel a netuším proč ihned cizí balíček nevrátila zpět do vrátnice,vznikla kauza " vousy ". Jan Veselý,denní vrátný DnV.

Moje soupiska .....

Správně zapsal ......