Moji milovaní " noční " čtenáři :

22.04.2018 00:46

Ano,moji milovaní " noční " čtenáři : především podle statistik ti ze zahraničí,kteří máte jiný kus dne než já v naší české hluboké noci. Dávám příklad z počitadla dnes. 

Znám,vím,když edituji moje stránky tak pozdě v noci po půlnoci předešlého dne,že mne hodně čtete. V rozmezí půl hodiny je Vás místo 7 už 28 on-line,vidím to na monitoru. Tomáši Töpfere,co tomu říkáte? Nepátrám vůbec,kolik členů má Váš Klub diváků,ani počet klubáků na setkáních po premieře,určitě to nedosahuje mých výsledků statistik. Vůbec si nehraji " na čísla ",jde mi a cením si toho o zájem mých čtenářů. Už bych měl dávno spát,VIZ foto....

Ale copak to jde přerušit rozdělanou práci? Tak se věnuji svým " onlajn " čtenářům ještě i teď. Už několikrát jsem tady na webu psal,že pokud bude i jeden jediný čtenář,tak budu publikovat svoje stránky stále. Jsem rád se svými nočními čtenáři. Zatím co já píšu a publikuji,Vy čtete ještě " horké " moje příspěvky. Děkuji,děkuji,děkuji. Zrealizuji další moje nápady pro web. Nechte se překvapit. A teď DOBROU NOC,dnes vstávám za několik hodin do služby,bude celý den náročný pronájem v divadle.