Musím zareagovat

24.12.2017 09:22

Tak musím zareagovat,přátelé. Oč jde? O moji podporu prezidentského kandidáta Mirka Topolánka. Ano,je to můj názor a moje rozhodnutí,i když si určitě ještě víc " znepřátelím " spoustu lidí v divadle i mimo něj. Ale lepší 1 blbej názor než vůbec žádný názor! Nemohu " vystát " ty nejrůznější kritiky mého chování a života,co se mi snaží radit co mám a nemám a sami jsou studení bez názorů a emocí. Respektuji sice takový postoj k životu,proboha jen se do ničeho nezamíchat,ale já takový nejsem. A po volbách na podzim je ještě tohle šance něčemu prospět. Tak " prospívám ". Hovořil jsem v týdnu s jedním z minulých neúspěšných prezidentských kandidátů a ten mi ukázal na chodníku na jednoho metaře v oranžovém trikotu a řekl mi : kdokoli,i tento člověk se klidně může v dnešní době zúčastnit kandidatury,ale jsou pouze 2 z těch devíti,co politice opravdu z praxe rozumí. A dal zapravdu mému názoru,že jedině Zeman a Topolánek. A tak podporuji MIRKA. Tady na titulní stránce a na svém profilu Facebooku. Čelím samozřejmě již kritikám,ba i výhružkám. Jsme přece v Čechách ..... Jenže za 3 roky života mých stránek jsem už dost i zvyklý. I také na buď mlčícího Tomáše Töpfera nebo naopak jeho opak. Takže tuto GLOSU končím nikoliv plamennou výzvou,i já mám své názory a nerad jsem v životě manévrován nebo dokonce řízen,ale položil jsem " na stůl " svůj názor,své komusi sypatie a jdu tak příkladem ostatním,kteří podobně smýšlejí. Jan Veselý

  Já s dirigentem Václavem Hybšem.

28245 čtenářů na Štědrý den 24. prosince 2017.

A vzhůru až na HRAD,Mirku !!!

Na mém webu je i ODKAZ na Topolánkovo VIDEO z Facebooku.

A taká ODKAZ na " prezidentské " webové stránky.