Omluvenka ??? !!!

02.04.2018 01:41

Přátelé,omlouvám svůj slib z včerejší glosy,co vše chci do půlnoci napsat a publikovat. Nečekal jsem tolik on-line čtenářů před a po půlnoci,z těch 15 teď přihlášených mi několik i volalo a tak jsem se v publikování zdržel. Ředitel Tomáš Töpfer má svůj Klub diváků,já mám své on-line čtenáře a denně se jim věnuji. Ne jenom po divadelní premieře ....Takže slíbenou Zlatku Adamovskou,ceny August,Luďka Munzara,upoutávky na dokumenty o Piaf a Depardieu,pana Vybírala,plzeňské divadlo,pokračování glosy Velikonoční smutek 2. ATD budu co nejdříve publikovat v týdnu. Je již 2. dubna 01:50 a zítra za pár hodin vstávám do práce. Vím,že mám chápavé a laskavé čtenáře. Narozdíl od nechápavého a nelaskavého ..... 

Těch PATNÁCT přihlášených ...                       Pondělí 2.4. v01:01 ...

Hihi,každý vydávaný TITUL má svoji redakční uzávěrku a tedy i někdy materiály po uzávěrce. Takže moje PS po uzávěrce : vypínám počítač až v 02:41,to toho moc nenaspím,přátelé. Dobrou noc Vám všem.