On-line se třinácti

30.12.2017 00:39

Z mého " fejsbůku "

Honzův - Deníček 30.12.
Tak opět přetahuji bdění.Spolu se mnou totiž na mém webu 13 čtenářů on-line,musim se jim věnovat.....v 00:16 hod,nevadí.Jsou to MOJI ČTENÁŘI. 

Často přemýšlím nad vzrůstajcím počtem mých čtenářů. Při výročí 30 TISÍC se nad tím zamyslím i v připravované glose na titulní straně BLOGU. Ale když v prvních minutách úplně nového dne mám on-line hned 13 čtenářů (spolu se mnou číslovka 14),tak se již nedivím a jen radostně konstatuji. Ale i tak mne vedení divadla " nebere ". Klacky pod nohy sbírám cestou při každé mé službě ve vrátnici. Kdosi mi napsal,že vyčnívám z té řady divadelních vrátných. Já mám rád lidi co vyčnívají. V tom dobrém,nejlepším,slova smyslu. A zvlášť,protože jsem roky pracoval aktivně ve Svazu invalidů,miluji zdravotně postižené,co pracují a žijí naplno. Patřím mezi ně tzv.praktickou slepotou a jen stejně postižený ví o čem mluvím. Ani ředitel,ani umělecký šéf,ani můj vedoucí,ani blízcí spoupracovníci o tom nevědí vůbec nic a přesto jsem poměřován stejným metrem jako oni. Vědí,lidově řečeno,O TOM h ... o. Nikdy nemám daleko pro silnější výraz,když je to potřeba. Jsem velmi zvědavý na " pohovor " s Honzíkem Vedralem,který mi má vyčinit,cože si to vše dovoluji na svém již BLOGU,protože již nesponzoruji Divadlo na Vinohradech,jak jsem původně svými webovkami propagoval jen DnV. Už těch v součtu 60 mých pctivých tisíc peněz věnuji velmi rád kultuře vůbec a svým čtenářům zejména. Jsou to peníze i pro všechny ty,kteří již mezi námi nejsou a jsou vlastně v dnešní dravé době v zapomnění. Namátkou : kdo si vzpomene na Verušku Budilovou,Vladimíra Kršku,Jiřího Štuchala,Jaroslava Štercla,Věrušku Bublíkovou,atd...atd? Chci se v tomto 3.ročníku mého webu věnvat i především " našim MLADÝM " v DnV,nesmírně talentovaným,pokud budou mít zájem o spolupráci a jejich propagaci. Ale k tomu nesmím mít ty klacky pod nohy.... Sním o " kulatém stolu ",kde bychom si s ředitelem vyříkali vše CO NÁS VE VZÁJEMNÉM VZTAHU PÁLI a vznikla by z toho společná reportáž jak na webu DnV tak i u mne. A pokračovali bychom vzájemnou SPOLUPRACÍ .... Ale to je pouhý sen,dnes pohled ředitele na mne doslova " vraždil ". Třeba se z ODS stal ANO .... a já veřejně volím Topolánka ....Tak se jdu RADĚJI věnovat svým čtenářům než chlebodárcům. Těch je v divadle zásadních PĚT,kdežto čtenářů již budu mít TŘICET TISÍC. Asi tak. A Mirka,moje rozšířená redakce,by jen dodala,že " dobrý den ". Končím text v 01:37 hod,to už toho moc do další služby nenaspím .... Ale prý podle ředitele špatně pracuji. Asi málo .... 

Mých " třináct " on-line ....

A jdu spát .....