Opakovaný vtip (podraz) přestává být vtipem .....

14.09.2018 06:20

Ano,opakovaný vtip přestává být vtipem. V tomto případě opakovaný podraz v Divadle na Vinohradech. Po ostré včerejší výměně názrů s mými nadřízenými kopíruji můj " Deníček " a doplňuji touto informací. Protože cítím " stavovskou čest ",tak teď neřeším co kdo zavinil (moje kolegyně),ale ubezpečil jsem paní Šárku Čechovou včera,že slečna maskérka znovu vyrobí urychleně a včas " ztracenou " rekvizitu (její uměleckou práci,výroba vousů),já zaplatím ze svého cca 1000,- Kč náhradu škody (znovu honorář maskérce),aby nebyla ohrožena plánoaná akce v termínu. 

- pohádal jsem se včera se svým nadřízeným a ekonomickou ředitelkou divadla kvůli této kauze

- dohodl jsem,že v rámci ZAMEZENÍ podobných událostí bude ve vrátnici divadla TREZOR pro ukládání        cenných zásilek (hned v pondělí)

- v této souvislosti budu vyžadovat dořešení hmotné odpovědnosti nás vrátných včetně jiných platových podmínek

- už mám DOST podobných rádobyudálostí,v kterých figuruji já,vždy se cenné předměty rádobyztrácí po mých službách,nejdříve podle slov mého vedoucího balík Kateřiny Brožové za 15 tisíc,prý teď vousy za 1 tisíc (asi jsem tak "blbej",že si kradu sám sobě ve službě svěřené zásilky)

- moje kolegyně je natolik chráněna vedením,že jediným viníkem a blbcem jsem samzřejmě já 

- přestože si kolegyně hraje na vedoucí vrátnice,protože určitý příkaz vydala nám ostatním sama navzdory našemu vedoucímu,musím teď zaplatit náhradu škody já,protože vždy mi šlo o to,aby ve vrátnici vše fungovalo hlavně ke spokojenosti zaměstnanců,uměleckého soubru a návštěv divadla,teď za tu moji " blbost " doslova platím

- ale jo,přátelé,tak mne holt náklady na můj web stojí teď o 1000,- korun víc zaplacením škody,protože se na mne lidé obracejí s důvěrou (jako i paní Šárka),že nespravedlnosti já napravím,znají mne z webu a znají mé názory na šlendriány kolem nás,děláme je i v divadle jako i všude jiní jinde ..... 

Z mého včerejšího " fejsbůku " :

Honzův - Deníček 13.9.
1000,- Kč. Těžko je člověk vydělá,ale snadno " ztratí ". Zainteresovaní z DnV vědí. Tečka.

A .... TEČKA. Ode mne. Mně jde o lidi,ne

o kdo z koho jako jiným v DnV.