Osobní Töpferův problém nejen ředitelský

21.03.2018 11:53

Přátelé,od 8. března 2018 již nepíšu o našem Divadle na Vinohradech - až na výjimky teď plakátu k premieře " Sňatky z rozumu "  (úžasný plakát,milý JV) a " březnové Divadélky " (pouze titulní INFO) - vůbec,zejména ne KRITICKY po dohodě s vedením divadla prostřednictvím Jana Vedrala. Čtenáři dobře pochopili,že pro mne ZÁKAZ a formuje se již část mých čtenářů,kteří proto chtějí BOJKOTOVAT naše Divadlo na Vinohradech tj.nekupvat vstupenky a nečíst webové stránky divadla. Mých 40 tisíc čtenářů není totiž 40 tisíc nekulturních blbců. Tím,že již vůbec nebudu o Divadle na Vinohradech psát jsem - cituji řadu mých čtenářů - jsem Vám,pae řediteli,již tolik vlezl do prdele Vaší propůjčené funkce,že už byste prý opět mohl normálně se mnou již i komunikovat (bývávalo,třeba na i Fidlovačce). Ale od 8.3. jste do 20.3. jen dokázal,tím že mne větinou ani neodpvíte na můj slušný pozdrav a raději odcházíváte z divadla klubem,že je to "  Veselý vrátným " Váš stále osobní problém,kdy jste několikrát mne chtěl v divadle " zlikvidovat " a vyhodit nebo prý je stále dosud ve hře i to přeřadit mne do vrátnice dílen DnV. Prostě nepatřím mezi Vaše lidi,dokud jsem naživu. NEBYL to tedy problém mých webových stránek a dejme tomu prý nedostatečná loajalita k zaměstnavateli,je to jen a jen Vaše osobní antipatie a tedy tak neprofesionalismus v ředitelské funkci. Asi tak. Tak už konečně dejte dohromady SKUPINU dalších lidí z divadla,kteří mne také nenávidí a definitivně mne zlikvidujte. Jejich seznam Vám rád poskytnu. Ale jsem již od 8.3. jen opět pouhým divadelním vrátným,tou služkou a své pracovní povinnosti vrátného plním stoprocentně. Moji právníci to dobře hlídjí. Nebojte se i odcházet z divadla vrátnicí. V zákoníku práce ještě zatím není důvod k výpovědi osobní nesympatie. Fajn,že již nejste senátorem,třeba by tam ten důvod přibyl. Nezlobte se,stále můj herecky milý pane Tomáši,že jsem tak ostrý,ale když už o Vašem DnV nepíšu,tak mi Vaše chování vůči mne připadá přinejmenším nezdvořilé,abych trochu zmírnil tu " prdel " čtenáře v textu. Moje slovo to není,to je výraz mnoha mých čtenářů,mne už je to konec konců u prdele. Zatím mne propagace našeho milovaného divadla za 3 roky provozu mých stránek stála 60 tisíc z kapsy. Když se mi přátelé kolem mne ptají,proč jsem je tedy 8.března 2018 vyhodil oknem,odpovídám jim,že je od budoucího domlouvaného již počinu knižního nakladatelství dostanu zpět. Pracovní název rozpracované knížky zatím je " Švejk,Töpfer a já aneb .... " . Vymyká se prý můj rukopis zajímavě obvyklým memoárům jak mi zatím naznačují mí spisovatelští přátelé. Nebudu víc prozrazovat i kvůli souvislostem s budoucí reknstrukcí,nechte se,přátelé čtenáři,příjemně překvapit. Asi teď neůmyslně " prohlubuji " příkop mezi mnou a ředitelem,ale já ho v roce 2016 nevykopal. Kopal ředitel tehdy do moji manželky velmi surově z titulu své funkce a nálady a tím nastartoval založení a publkování mých stránek. Vzpomínka už jen pro pamětníky. ..... a v mém archivu. Začínal jsem jen se 300 čtenáři. Kdepak by mne tehdáááá napadlo,že jich bude současných 40206 ...... (k 21.3. ted dnes). A věřím,že moji čtenři i tak budou přibývat,zatímco diváci DnV BOHUŽEL ubývat. Říkává se,kdo nevěří,ať tam běží. Tisíce vstupenek bylo prodáno mezi mé čtenáře. Tak Vám,moji čtenáři,přeji krásné už za chvíli jaro. Udělám si,až bude tepleji,výlet za psychiatrem Honzou Cimickým do Modré laguny,už jsme se dlouho neviděli a nepokecali spou. Třeba i o Töpferovi .... kdysi jsem k Honzovi chodil na AKUPUNKTURU,posiloval mi jehličkami oční nerv mého poškozeného zraku. 

Pan prezident Havel napsal své" Odcházení ",já se spolupracující Mirkou " odcházíme " od psaní o Divadle na Vinohradech. Pápá ......