Pocity .....

01.02.2018 01:57

Přátelé,víte,jaký je rozdíl mezi mnou ve službě ve vrátnici a zaměstnanci DnV nebo návštěvami? Prozradím. Já musím absolutně a profesionálně zachovávat neutrální postoj ke všem,kdežto ti všichni mohou a také dávají okatě najevo,že mne mají rádi nebo mohou nebo nemusí. Ti " NEMUSÍ " je zvláštní skupina ..... Byl by to celý dlouhý seznam,asi! Dost se vyznám v neverbální komunikaci,takže jsou čitelní i beze slov. Ty každodenní obličeje .... chtěl jsem původně napsat ksichty .... lahůdka. Abych se v případě labilních nervů sháněl " po mašli ". Asi tak,podle slovenské přítelkyně. Nu,stále mám DOST A DOST milých lidiček jak v divadle,tak mezi čtenáři mých stránek. 36 tisíc čtenářů je už dost velké číslo. A konkrétně? Koluje mezi čtenáři mého webu VTIP o mne a panu Töpferovi ..... v souvislosti s naším divadlem a kostelem proti divadelní budově. NEBUDU ho tady vyprávět. Nepošlu ho dál. Pouze FOTO ke glose ..... Asi tak,podle mé slovenské přítelkyně,již podruhé. Promiň. A tak jen tak,to zase promiň Ty,Kateřino Dostálová,Tvůj citát.

Hluboká NOC,kdy ještě píšu své stránky .....

I když mne v divadle " prý nečtou ",tak druhý den vědí všichni všechno .....

Takže " asi tak " .....

Ilustrační FOTO k nepublikovanému vtipu : divadelní budova DnV a kostel Ludmila.