Podotýkám č. 1. / 2018

09.01.2018 02:31

Když jsem hledal název ADRESÁŘE pro fotografie z dneška,zvoll jsem slovo " podotýkám ". A tak bleskově podotýkám. Dnes poprvé.

Nedá se vše stihnout za den,zejména večer po práci v divadle. A tak je tolik HOD kolik je. Edituji svůj web.

Myslel jsem si,že moje PODPORA Mirka Topolánka " mi ublíží ". Ale na počtu čtenářů se nic nezměnilo směrem dolů.

Již jsem včera 8. ledna 2018 překročil 32 tisíc návštěv.

Tohle jsou bezvadné oční KAPKY na únavu očí,mohu vyprávět.

Já dobře vím,že mne " v práci " sledují na mém Facebookovém profilu. Alespoň se nemusím složitě představovat. Ať sledují.

Točíme teď 2 dny naši inscenaci " Její pastorkyňa ". 

Strávil jsem i chvíle pro moji webovou reportáž v přenosovém vozu.

Se svoji prací mne seznámila LEGENDA přenosů. Moc děkuji,pane Dekoji.

Netušil jsem při zakládání svých webových stránek,co času mi " sežere "DISKUSE se svými čtenáři. Ale daň popularitě,Babiš mi určitě přikáže EET z té daně.

Tomáš Töpfer před 3 lety vyhazoval z divadla moji manželku. Tím začala historie mého webu. Stále vzpomínáme.

Čekali jsme spolu nedávno na tramvaj. Měl jsem " poznámku ",která asi tramvaj jede .... Tam ale žádná nejede,páčila žena. Kdo ví,DOPOVÍ .....