Přemýšlím .....

15.09.2018 22:47

Tak přemýšlím,přátelé,dnes večer,skoro už v noci,co se to s námi lidmi v současné době děje v souvislostech se společností a světem vůbec. Tolik až " nenávisti " v kauze ztraceného a opět nalezeného balíčku .... ženě jsem říkal,že přesně vím,co bude v pondělí v téhle věci dál .... ale obraťme list,ať se v tom pitvají " úředníci " v divadle. Narážím tím třeba na skutečnost,že znám pár zaměstnanců,co fakt jen v divadle pracují i bez vztahu k DIVADLU a takovým bych dával výpověď už z toho důvodu. Na každé lodi mají pracovat jen námořníci. Pustil jsem si dnes 2 vyprávění Marka Ebena " Na plovárně " s Carmen Mayerovou a Petrem Kostkou a pak s panem Zindulkou. Jejich celoživotní vztah k divadlu,to jsou přenádherná vyznání. Moje kořeny lásky k tomuto prostředí datuji již od návštěv loutkových představení v dětství (včetně jejich zákulisí),přes účinkování v různých besídkách později a v komparsním rejstříku Barrandova. Zásadním obdobím bylo pak Národní divadlo,Městská divadla pražská,Semafor,atd. Stovky shlédnutých představení v mnoha opakovaných reprízách a hlavně začínající herecká přátelství v jejich uměleckých souborech. Teď mi kdosi na začátku divadelní sezony řekl,že mých 23 let ve vrátnici Divadla na Vinohradech " voní ". Oba víme,co tím myslel. Měl bych se teď " trápit " nad kauzou " balíček " nebo zpětně " balík " v dávnější době,ale trápím se tím jinak. V jiných souvislostech. Je 23:27 hod,publikuji pro své čtenáře,komunikuji s nimi,žiji DIVADLEM zatímco moji " nepřátelé " vymýšlí bůhvíco. Také jsem si v týdnu vyslechl obdiv,že po práci vrátného opět pro divadlo " pracuji " přes počítač. Mimochodem,musím koupit v příštím týdnu nový PC na splátky,dnes se mi můj prastarý už skro úplně zastavil.takže letošní výdaje na provoz webu opět vyšší. Možná proto asi " kradu " cenné balíčky,i když se vždy potom " záhadně "objeví. Korunka ke korunce. No,osobně i písemně mi mnoho lidí naštěstí dává upřímně najevo,že moje práce má smysl. V divadle i tady na webu. Radovan (Lukavský) mi kdysi potvrdil,že přestože ví,že jeho herecké umění těší diváky,je velmi šťastný,když mu to někdo i osobně potvrdí. Milý Radovane,jak mi naše vzájemné přátelství chybí .... chybí mi toho víc,ale v tom se shoduji i s dalšími herci,když se bavíme nejen o " Vinohradech ". 

Trochu jsem dnes v noci " nabíral síly " .....

Počitadlo teď v 0 : 42 hod,stále si s některými z Vás " povídám ",přetahuji domluvené včerejší setkání nad mými stránkami. Děkuji moc za Váš zájem a podporu.