Psychopatka .....

13.12.2017 02:41

Přátelé,píše mi dlouhé měsíce PSYCHOPATKA. Dnes asi vyvrcholila " prý " odesláním dopisů jak řediteli Divadla na Vinohradech Tomáši Töpferovi,tak i dalším různým osobám i institucím. Jako za TOTÁČE. Nesetkal jsem se celý život s tolik propracovanou a cílenou nenávistí,jako od této osoby. Ve svém ARCHIVU mám již dávno staženou glosu  "   Slovenská kráva  ". Stáhl jsem ji už dááááávno,když slíbila,že již nebude blbnout a škodit. Nu,její duševní nemoc,za kterou sice nemůže,opět projevuje velmi silně EGO pisatelky. Tak tedy,paní Evo !!! Hrozí Vám,pokud budete takto pokračovat dál,zbavení svéprávnosti a diskuse o Vašich sice trestných činech,ale vzhledem k Vašemu NEZDRAVÍ i o jejich odložení. Kvůli Vám je zastavena on- line DISKUSE na tomto BLOGU,neboť jste prostor k diskusi o DnV a kultuře zneužívala ke svým soukromým pomluvám a smyšlenkám. Mám dostatek prostředků a způsobů,abych se bránil,to mi věřte,ale bral jsem až dosud OHLED na Vaši psychiatrickou diagnozu. Tolik INFO pro můj web i ředitele Divadla na Vinohradech. Moje defnitivní TEČKA.