S chutí do dnešního díla,hihi

08.07.2018 09:29

Ano,přátelé,je neděle 8. července 2018 a 9:14 hodin dopoledne a " jdu " editovat své webové stránky,abych splnil resty z poslední doby. Hlavně vyměnit VIDEA a napsat další GLOSY. Ono je toho víc .... upravit GRAFIKU textů a fotografií,protože na mobilu nebo tabletu jsou stránky " rozházené ",něco jako když nám " kostičkuje " televizní obraz,znáte to. Těch úkolů navíc je mnoho a uvědomuji si to. Jenže jsem limitovaný nejen časem,který zbývá nebo přesněji vyšetřím na práci na webovkách,ale v posledních měsících také technickým stavem mého počítače,žádný stolní,nýbrž jen letitý noťas s malou operační pamětí,malým pevným diskem,malou kapacitou všeho potřebného k jeho bezproblémovému chodu. A dnes aktuální stav počitadla Vás,mých čtenářů,je 63933. Dáme dnes zbylých 67 dalších,aby Vás bylo 64 TISÍC?? Uděláte tím radost moji a neradost ředitelovu s celým vedením. Děkuji předem za sebe,s tím" ředitelem " jen žertuji.

A budu " drzý ". Smím ??? Tahle moje " PASTIČKA " -  parafráze na dnešní počítače - mne už tak dokonale opouští,že mám často problém ve 20 h začít psát příspěvek a ve 23 h ho dokončit,protože můj noťas mezitím 10x stávkuje a já se 20x rozčiluji. Asi chcete znát důvod toho nepoměru,10 stávek a 20 rozčilení ..... hihi ..... no přece nejdřív 10x nadávám stávkujícím a později 10x nadávám než stávku počítače rozeženu. Přátelé,buď přes můj mobil - 736208573 - nebo můj mail - jv2014@centrum.cz - nenašel by se mezi Vámi nějaký " dobrák ",který třeba vyřadí svůj počítač a neví po Nerudovsku,kam s ním? Určitě by stále fungoval líp než ten můj " trosečník ". Hledám tedy nějakého Pátka,který by mi zbytečný počítač daroval a tak umožnil lepší podmínky pro psaní mých webových stránek. Mohu oplátkou slíbit zdarma jakoukoli jeho,dárce,propagaci zde na webu a samozřejmě kulturní bonusy spojené s Divadlem na Vinohradech. Takže tak,přátelé.