Sbohem,Gábi ........

18.06.2018 08:57

Zemřela herecká LEGENDA,naše Gabriela Vránová. Nejhůř mi je,když mám na web psát o lidech,kteří byli " moji " herci v " našem " Divadle na Vinohradech. A byli mými přáteli. Gábinku jsem znal 23 let a byla mi oporou jak v divadle,tak i v soukromí. Celá rodina,i pan Jiří ,Ondra a Jaroušek. Je samozřejmostí,že půjdu i na pohřeb ze své dovolené ..... A je mi smutno. Ještě,že existují stovky nahrávek televizních,filmovch,rozhlasových. Gábi udělala spoustu práce pro nesmrtelnou a doživotní radost nás,jejích diváků a posluchačů. Už se těším na její Čihákovou teď v Chalupářích. Gábinko,AHOJ!

PS : rozšířil jsem v hlavičce webu věnování mých stránek i Gábince VRÁNOVÉ.

Přátelé,reagoval jsem aktuálně ve svých Deníčcích na Facebooku,než mi hlavně technický stav mého praprapočítače dovolil napsat tuto glosu i sem (Deníčky CENZUROVÁNY,už si nepřečtete).