Tak 58 tisíc a moře práce přede mnou

14.06.2018 23:27

Přátelé,děkuji Vám za četbu a věrnost mých - mým - webovým stránkám. Hodně práce za mnou,již 4. rokem,ale ještě víc - MOŘE - práce je přede mnou. Netušil jsem na začátku mého webu,do čeho " lezu ". Bránil jsem se tehdy jen a hlavně řediteli DnV Tomáši Töpferovi a pamětníci vědí. Potom se to sice " nevyřešilo ",ale ředitel mne " trpí ",i když tím trpí .... Několik pokusů mne " vyhodit " potom i bylo. Pryč ale od toho. Pořád si myslím a rozumní lidé v divadle také,že pracuji dobře,i když jsem už dostal i ředitelskou důtku. Ale teď i odměnu. Jednou dole,podruhé nahoře. Zpět však k tematu,do " čeho " jsem tak vlezl. Webové stránky o kultuře mne začaly i hodně bavit. Stojí teď po letech už dost peněz a času. Vlastně všechny moje úspory,které bych mohl ročně mít a téměř všechen můj volný čas,který " beru " na úkor odpočinku a spánku. Však už i jeden zdravotní kolaps byl nedávno z vyčerpání,viz i můj Deníček na FB.  Jsem šťastný,že můj web baví i Vás,čtenáře a tak se mu věnuji stoprocentně a pokračuji tak v kultuře po divadle i doma. Už jsem i zmiňoval,že to množství materiálů z webu bude i podkladem chystané knížky a pro jedno nakladatelství i píšu své " Deníčky " na Facebooku. A tak pokračuji dál,i když je opět po půlnoci a dnes nastupuji do 3 víkendových služeb v divadle. Tak dobrou noc .....