Tak úžasných 60 tisíc .....

23.06.2018 10:58

Tak úžasných 60 tisíc ..... a trošlililinku se " bráním " pomluvám .....

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Přátelé,moc,moc,moc ..... děkuji za již 

 

 

  6 0   0 0 0  

 

 

Vás čtenářů

 

v červnu 2018

I přes " odpor " Divadla na Vinohradech takovým způsobem,že jsem " prý " zde na mých stránkách napsal,že : " Divadlo na Vinohradech se vykašlalo na Vránovou " (rozloučení v divadle bylo přenádherné,Honzíku Vedrale !!! a děkuji TI,CELÉ DIVADLO !!!,byl jsem v hledišti i potom v kostele) a " jedna paní povídala ",že jsem já ukryl obraz Gábiny pro obřad ..... prý můj nápad !!! milý Lukáši Mathe,ale nebudu tyto POMLUVY řešit u mého vedoucího,jsem nad věcí),tak přes všechny klacky pod nohy (ukončil jsem cokoliv o DnV tady psát,takže " konečně " ředitel vyhrál),moje webové stránky o kultuře vůbec žijí a publikují dál. VIZ třeba poděkování z dnešního mailu :

Od: Tomáš Seth Oravec

Vážený pane Veselý, 
 
já, jakožto provozovatel youtube kanálu HLEDÁNÍ ZTRACENÉHO ČASU, bych Vám rád 
poděkoval za sdílení těchto videí na Vašich stránkách. Myslím si, že tento úžasný seriál je v dnešní době absolutně nedoceněn a tak jsem rád, že se dostává mezi více a více lidí, kteří o něm buď neveděli, nebo na něj třeba zapomněli a nevědi, že si na tomto youtubekanále mohou prohlédnout dnes již 279 dílů. Bohužel jsou díly ve vlastnictví NFA (Národního filmového archivu) a tak je velice těžké se k již odvysílaným dílům opět dostat. Ale já, jokožto fanoušek pro to dělám vše, stejně tak jako vy, pro své stránky :) 
 
Tímto Vám ještě jednou hluboce děkuji za zvýšení návštěvnosti tohoto kanálu a sdílení vedií na Vašich stránkách. 
 
S pozdravem
 
Tomáš
 
Tak,milá Gábinko,budeme na Vás už jen vzpomínat. Tomáš Töpfer nazval Vaši smrt novým angažmá " tam nahoře ". Já bych Vás raději viděl v angažmá Divadla na Vinohradech v pokračujícím představení " To byla moje písnička ",když jste byla ještě v plné síle ...... BOJOVAL jsem na svém webu hodně za nestažení Písničky. BOJOVALI i naši herci z tohoto představení,ale MARNĚ. Marně ..........