To zase ......

03.10.2018 07:34

To zase " přibude " lidí co se mnou přestane mluvit ..... protože čím víc čtenřů a delší tak život mých webových stránek,tím víc nepřejících lidí kolem mne. Přímá úměra,to si ještě z matematiky pamatuji (jako že 20 a 18 je 65,že?). Děkuji všem čtenářům,kteří mne pravidelně čtou a tak je dnes překonána HRANICE 82 tisíc Vás všech,mlí weboví přátelé tady. K mým říjnovým narozeninám (23.10. hranatých PĚTAŠEDESÁT !!!,uffff,ten ŽIVOT ale letí) předpokládám 83 -84 tisíc ...... tak jako i předpokládám,že k životnímu i pracovnímu jubileu se vedení DnV vůbec nevyjádří,natož i třeba finančně,prý není CHARITA,řekl ředitel hned po své inauguraci,když zrušil odměňování životních a pracovních jubileí....(a já poprvé zapochyboval nad svým nadšením,že TOMÁŠ bude naším řediteem),takže mých bývalých životních 60 nebo teď v létě pracovních 30 let jedné mé kolegyně,samé s prominutím divadelní hovno. Troufalé,nebo skutečnost těch uvažovaných 83 - 84 tisíc Vás přibývajících čtenářů? Spojím všechno v říjnu dohromady,přátelé : NOVINKY na mém webu co se týká jeho dalšího jiného obohacujícího obsahu,živé vysílání,výročí 100 let naší republiky,snad si nadělím ten plánovaný nový počítač,píchnu do vosího vinohradského hnízda,hihi,zodpovím všechny zatím diskuse tady a  tak nějak " vůbec " . Spolupracuje již se mnou řada ldí,i ze zahraničí a nyní třeba firma,která pro mne vyvíjí možná zajímavý program jiného kontaktu s Vámi on-line. Můj KLUB čtenářů,když má ředitel svoje KLUBÍČKO diváků. Ale víc tady dnes večer s novými glosami pro Vás. Díky,díky,Honza.