Uffff,dnes moc práce a publikování zde

25.09.2018 09:22

Přátelé,asi dnes překonáme 80.000 Vás čtenářů. Měl jsem radost dnes v noci on-line 33 čtenářů,teď v tuto chvíli 4. Vážím si každého čtenáře. Ta OSMDESÁTKA přijde tak rychle,že jsem nestihl připravit něco zvláštního do obsahu webu k tomuto číslu. Třeba dovymyslím,podobně jako se chci věnovat 100. výročí naší republiky i tady. Včera jsem koupil větší paměťovou kartu do mobilu,zase 800,- Kč další výdaj za web,ale mobil je můj komunikační nástroj s Vámi a " zápisník ",hlavně obrazový. A miluji " čistou " stránku v počítači na webové aplikaci. Ten okamžik,než napíšu a přidám fotky .... Jsem pověstný svými neustálými papírky s poznámkami,z nichž pak čerpám zaznamenané nápady a náměty. Takže se již teď nebudu zdržovat a hurá publikovat. Krásný den Vám všem přeji.