ÚPLNĚ POSLEDNÍ GLOSA

23.10.2018 01:28

 HONZA - HONZA - HONZA - HONZA - HONZA 

Vážení čtenáři mých webových stránek,

milí moji přátelé .....

 

Další publikování

 

tohoto webu je

 

od 23.10.2018

 

úplně zastaveno !

 

Nikdo asi nečekal,že to opravdu udělám. 

Úplně nejtěžší je však stručně to zdůvodnit,

protože ani podrobněji nechci a nesmím. 

Víte,milí přátelští čtenáři,je Vás již přes

87.000,ale končím kvůli cca 20 lidem mezi

zaměstnanci Divadla na Vinohradech.

Jiný důvod není,je mi to převelmi líto,

ale někdy je víc pár desítek lidí než 

ostatní desetitisíce. Vím mnohem víc 

za poslední půlrok,prostě přesilovka,z

které jsem již znechucený a unavený. 

Nechci těch cca 20 lidí personifikovat,

 

 

ale vyhrál jste,

 

řediteli Töpfere,

 

i když jsem nikdy 

 

s Vámi nesoutěžil.

 

Upravím ještě,přátelé,dosavadní obsah

těchto stránek a zakonzervuji je. Několikaletý

můj webový život s lidmi i událostmi DnV bude

dál k přečtení,neboť licence mi končí až na jaře,

avšak licenci pak nebudu dál prodlužovat

a překážet tak vedení tohoto stánku. Rovněž

ukončuji dnes i svoji aktivitu na svém profilu

Facebooku a Twitteru,neboť i tam dobře vím.

Žertují kolem mne,že se ve 2.patře ředitelství

bude slavit,ale skutečnost,že po 23 letech

poctivé práce pro naše milované divadlo a po

letech vydávání těchto stránek s psaním a

publikováním vědomě a s rozmyslem končím,

něco významného znamená. Něco je v DnV

špatně,ale nepojmenovávám,ani nenaznačuji.

Přátelé,moji vážení čtenáři,bylo mi a je

s Vámi dobře,ale nevíte a nevidíte. Přeji

Vám nespočet krásných uměleckých 

zážitků v našem Divadle na Vinohradech,

jehož budu už jen obyčejným nepíšícím 

vrátným. Jan Veselý

 HONZA - HONZA - HONZA - HONZA - HONZA