Velké poděkování za málo

11.12.2017 22:48

Pevně doufám,že pánové Tomáš Töpfer i Jiří Huráb mají smysl pro humor a pochopí,že následující TEXT vůbec není proti nim i proti ničemu !!!

PS : s oběma jsem i OSOBNĚ mluvil a za odměnu PODĚKOVAL.

Přátelé,následující řádky patří upřímně řediteli Divadla na Vinohradech Tomáši Töpferovi a mému šéfovi Jřímu Hurábovi za pololetní ODMĚNU k letošním Vánocům. 

Moc děkuji.

Moc a moc děkuji,že jsem se na rozpis odměn vůbec " vešel ". Nejdříve jsem následující větu hlasitě řekl jako VTIP,stokrát jsem byl potom varován,ať JI nepíšu na svůj blog,no ukažte býkovi červený hadr s přáním,aby nereagoval .... Tak tedy : rád používám v životě s nadsázkou citát,že od doby,kdy existují peníze,lze poděkovat tímto způsobem za cokoli. Neřeknu výši odměny,snad i nesmím ... no bylo by to dejme tomu 10 bonbonier po stovce. A já nad páskou a hlavně nad textem od ředitele pouze prohlásil,že existují i ještě menší papírové peníze. Nic víc !!! Nekritizuji,nehodnotím,nezávidím,nepodupávám nožičkama,neurážím se ..... prostě mohl jsem dostat " pololetní dměnu " i vůbec jen v drobných. Asi tak. Mám rád VTIPY BEZE SLOV,tento na fotce je jeden z nich.