Vinohradské vánoce

01.02.2018 00:52

Tak jsem na námět jedné čtenářky mých stránek zašel 30.1. !!! k metru I.P.Pavlova,abych se přesvědčil o jejím " námětu.". Fakt,málem jsem přišel o ten zbytek svého poškozeného zraku. Buď jsme Divadlo na Vinohradech v geniálním " předstihu 2018 ",nebo jsme ...... ??? !!! Na velkoplošném poutači ještě máme lákavou vánoční nabídku na Vinohradské vánoce. Já vím dopředu,že firma,která plakáty,atd.... výmluvy. Ale snad někdo zodpovídá v našem divadle,v jakém časovém rozsahu a za kolik peněz inzerujeme TOTO,VIZ fotografie. A tak přidávám k fotkám z I.P.P. u metra i luxusní vyhozený vánoční stromek. I když již mám před sebou náš " pracovní " ferman na DUBEN,slavíme v DnV ještě VÁNOCE 2017 ..... Žena se mne ptala,když jsem nezávisle na dnešní glose fotil stromek u našich domovních kontejnerů,proč takovou blbost fotím?,řekl jsem jí,že se může hodit. A dnes hodí. Fotografuji cca 100 objektů denně,z nich pak 97 vyhodím..... Takový " sú " já,Svaťo Skopalů.