Z mého " fejsbůku " ----- 2.

21.07.2018 22:53

Honzův - Deníček 19.7.

Dojmy z pohrbu? Jeho přátelé,známí,sousedé,spolupracovníci z divadla......ti všichni kolem mého přítele V.U. se na jeho smutnou událost dnešního dne absolutně v.....i a byl jsem fakt JEDINY,kdo s nim a jeho sestrou byl na dnešním pohřbu jejich MAMINKY. Nesmírná OSTUDA takových hodnot jako přátelství nebo kolegialita. A vůbec se nedivim v současných poměrech DnV,ze ho alespoň dnešní pritomni spolupracovnici mým prostřednictvím do obřadní sine alespoň nepozdravovali. Stydim se za ne. A Tobě,milý kolego v divadle R.H.,timto verejne děkuji,ze jsi mne s pochopením v poledne v práci zastoupil a umoznil mi byt za nás OBA na pietním obřadu. Jan Veselý,vratny DnV

(zkopírováno z Facebooku,tedy bez tu a tam interpunkce,omlouvám se)
------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Několik reakcí z Facebooku ......
Jeníčku, lidé už si nenajdou čas ani na poslední rozloučení
---------------------------------------------------------------------------------------
Já jsem si Valí poslouchala Jeníčka a tak musím reagovat, že mi mluví z duše. Budu, taky sdílet, včera jsem byla na pohřbu chlapci, který ke mě chodil do třídy, synovi kamarádky, vím o čem mluvíš. Bezvadné a mládež kluk, táta, kamarád. . Je potřeba tyto slova někdy slyšet
------------------------------------------------------------------------------------------
Honzo,to jsem zaskočen.vůbec jsem to nevěděl. Václavovi zemřela Maminka? Vyřiď prosím za mě Upřímnou soustrast ( s pozdravem ......
--------------------------------------------------------------------------------------------

Drahý náš Jeníčku z divadla. To jsou moje slova, moje celoživotní postřehy a je veliká škoda, že si to lidé neuvědomují. Ten příspěvek sdílím, s Tvými slovy se zcela konfrontuji, tak, proč bych Tě kopírovala... Pusu já a Terka

-----------------------------------------------------------------------------

Kdybych nebydlel 40 km od Prahy a nemusel do práce, dorazil bych. Bohužel jsem to nevěděl. Vašek nemá Fcb. a já ho používám jen když jsem doma a mám čas. Už nejsem víc jak 3 roky v DnV. ale mrzí mě, že nikdo z divadla zvlášť kolegové si nenašli chvilku.. Přátelská atmosféra se začala rozpadat už když odešel inspicient Kája Hovorka, sám mi tenkrát říkal to už není divadlo, které jsem znal. Co dodat.. je to smutné 

SAMOZŘEJMĚ,že tyto konkrétní přátele znám,ale vynechávám úmyslně jejich identitu.