Z mého " fejsbůku "

21.07.2018 22:12

Honzuv - Denicek 18.7.
Přátelé,souhra okolností. Dnes je již 41 !!! let od smrti mého táty. A zítra jdu na pohřeb mámy mého kolegy z divadla,změnil jsem poledni pracovní pauzu dnes i zítra,abych napracoval !!! na zítra moji účast na pohřbu. Jsou divadelní prázdniny,takze možná z DnV budu jediný,kdo kolegu,přítele, přijde v jeho pretezke chvili podpořit.... Šel bych i ze svého volna,o tom žádná rec. Ale uvědomil jsem si dnes hloubku i malost současných mezilidských vztahu všude kolem nás. Proč? Dnes "proběhl" divadlem i nás ředitel,ale i kdyz se hlasitě i viditelne snažím,vůbec neodpověděl na můj pozdrav dovnitř i ven. Kdybych se choval jako on,vůbec bych nešel zítra na pohřeb mámy kolegy. Proč bych vubec jako ze mel? Ale jsme KOLEKTIV na naší divadelní vinohradské lodi,tak to jiz 23 let cítím a zítra samozřejmě na kremaci přijdu. Vůbec svoji poznámkou ted neresim vzájemne pozdraveni ve společně práci,jine stovky lidi mne denně zdraví - a ja je - pres FB a můj WEB. Ale chybí mi normálně alespoň jeho zdvořilost. Víte,přátelé,MAM bohuzel prezidenta a premiéra,jaké jste mi holt Vy zvolili. Beru. Ale jejich buranstvi je pak i příkladem pro nás všechny "dole". Mnoho lidi ted nebude se mnou souhlasit a vyctou mi,ze jsem se opět OTREL o jejich Tomáše Topfera alias četníka Arazima. Ja vim,že mne ředitel z pozice své funkce může s přehledem a hlavne svoji moci třeba hned zitra VYHODIT. Každý den na to při mých textech tady na FB i WEBU upřímně myslím. Ale jsem i po dědovi SVEJK. Tu funkci ma jen dočasně,nemusí a nezebram !!! mne zdravit,jen se vsak bojím,ze i bez pozdeji ředitelské funkce mu tohle zůstane. Pry ho zmenila politika a jeho moc a vim to i od jeho přátel. O TOM mluvím. O slušnosti v nás a mezi námi. Ve svém mládí i ve středním věku jsem nepoužíval slova o prdeli a nasrani. Az život po PSEUDOREVOLUCI mne takhle naučil. Tak proč "do prdele" to mezi námi už takhle roky je? Mýlí se snad už pres 65 000 mých čtenářů tak radikalne ve mne? Jestli ANO,pane REDITELI Tomáši,tak to otevřeným dopisem těm lidem na mém WEBU řekněte,jak jsou blbi a velmi rad Vaše řádky,Vas reditelsky určite ten jediný dobry názor,bez cenzury OTISKNU. Moje texty vždy důsledně maji i svoji pointu. Prdel jsem už v textu použil,tak ještě to druhé porevolucni nesametove slovo. Sere mne to,řediteli a sve OPONENTY jen tady a ted tedy vyzyvam,napište mi kdyz tak své protesty nebo jine argumenty na můj mail : jv2014@centrum.cz A NEBOJTE SE MI TO DAT UZ KONECNE SEZRAT. Děkuji předem a na každý Vas mail rad odpovim. Jan Vesely

(zkopírováno z Facebooku,tedy bez tu a tam interpunkce,omlouvám se)