Z mého " fejsbůku "

20.10.2018 04:42

Honzův - Deníček 19.10.

Přátelé,nenechám se VYPROVOKOVAT .... Takže nemohu víc opsat než tento můj včerejší " pocit ". Ale kdybych EXISTENČNĚ nepotřeboval finanční příjem a tedy pracovat k již tak malému invalidnímu důchodu,abych vůbec zaplatil z 1.5 důchodů s manželkou pouhou nehoráznou činži u domácího,tak po včerejšku odcházím z Divadla na Vinohradech,které nemůže za chování určitých jeho lidí. Můj vedoucí a moje denní kolegyně mi vyhlásili " válku " . Jak,to nemohu ani nechci tady publikvat. Beru to však na vědomí a milý šéfe,mrzí mne to na Vás. Ale jste vedoucí a máte právo téměř na všechno na světě. Možnost všech vedoucích. Neskrývám své zklamání za Vašimi zády a proto takto i veřejně. Bebe je mi fuk už dávno. Krásný dárek od Vás obou k mým úterním 65.narozeninám. Jan Veselý,již 23 let vrátný DnV. Asi " špatnej "....

PS : to bude opět výkřiků a poznámek k tomuto textu. Ale jsem ŠVEJK a můj děda se teď obrací v hrobě. Když kdysi vracel na veřejné schůzi hozením na stůl knížku KSČ,prohlásil památnou větu,že mezi takovými " ..... " nikdy nebude. Včera jsem ho opět chápal. Očekávám po dnešku " kobereček ",ale v takovém případě si přinesu také ten svůj. Miluji " přesilovky " a vyhrávávám je.

PS: dnešní aktuální stav mých čtenářů. Jděte proti těmto lidem .....