Zase mám " noční " na webu

23.03.2018 00:59

Přátelé,to si nestěžuji,naopak Vám všem součsným narůstajícím čtenářům moc a moc DĚKUJI za Vaši neutuchající čtenářskou přízeň. Je jedna hodina ráno před moji dnešní službou (pátek - neděle),měl bych jít " chvilku " spát,ale .... když Vy tak nádherně píšete a já poctivě odpovídám místo spánku. Asi tak. Rád v pondělí zaplatím fakturu za webové sluby 4999,- Kč,protože Vás je teď již 40 TISÍC a k tomu 552 dalších čtenářů !!! Po 8. březnu jsem si myslel,že se počiadlo zastaví,ale opak je fajn pravdou. Já Vám absenci informací o Divadle na Vinohradech oplatím jiným atraktivním obsahem mého blogu,asi již zjišťujete a o další překvápka nebude nouze. Dnes jsem dostal na mobil text " Jeníčku,buďte opatrný " a já té konkrétní a neanonymní TEXTOVCE moc děkuji. Avizo nebo varování? Ať tak či onak,zítra i přes víkend jsem jen pouhý blbý vrátný,patřím jen přece do té naší minikukaně a držet hubu a krok. Viď,Láďo? Je to rebel,zní často jeho odpověď.No jo,no. Už jsem " dorebeloval ". Kdo tomu věří,hihi? Těším se dnes na premieru " Sňatky z rozumu ". A zvu Vás všechny na popremierové REPRIZY. Byl jsem včera ve svém volnu na školení nás vrátných a potom v klubu,takže znám velmi dobré ohlasy na včerejší veřejnou generálku. Opět se našemu divadlu " povedlo ",Honzíku Vedrale,ten to dramaturgicky i dramatizačně geniálně spáchal,režiser Lipus to nádherně zrežíroval a naši herci jsou v tom kuse božští tzv. k sežrání. Takže choďte se dívat až po jídle. ... Stojí to za to !!! Čestné jiskřičkové,pionýrské,svazácké,odborářské,soudružské a teď babišovské. Vyberte si. Já Vám za krásný divácký zážitek ručím slovem divadelníka,i když prý divadlu vůbec nerozumím (názor uměleckého šéfa DnV),ale lidi toho o mne napovídaj ... Takže i já mám radost z úspešného titulu na našem repertoáru a protože má radost i naše Šárinka Vaculíková,která se byla dívat,věřte alespoň jí,když já jsem ten nedůvěryhodný blbec. Jak říkává " Dostálka " z bývalé Sněmovny " a zabte mne pro můj názor ". Měla teď narozenny .... holka moje sladká olomoucká. Vynikající česká galeristka. Sleduji ji a dělá to převýborně. Moji milovaní z DIVADLA,zlomte vaz dnes večer !!! Váš HONZA z Vaší vrátnice.

Moji přibývající " čtenářové ".... i přes zákaz ....

le z odměn ředitele to nenía

Moje faktura k zaplacení .... ale z ředitelských odměn to nebude,to bych neměl ani na rohlík,když např. hned po inauguraci zrušil odměny k životním výročím,prý není charita. Mých bývalých 60 nebo teď 65 zajímá jen moji rodinu. I když jsem Divadlu na Vinohradech zasvětil celý svůj produktivní věk. Jako i další a další z divadla .....

A Jeníku spát ..... slyším od ženy a přátel. No jo,vždyť už jdu ... jsou přesně už 02:00 hod.